درب اتاقی لوکس

درب اتاقی لوکس

درب‌های داخلی درب‌هایی هستند که در داخل منازل مورد استفاده قرار می‌گیرند. درب اتاق نمونه‌ای از یک درب داخلی است که در داخل ساختمان به کار می‌رود.

اگر درحال بازسازی خانه خود هستید حتما با این سوال که بهترین نوع درب اتاق خواب چیست مواجه می‌شوید. در کنار پیدا کردن بهترین متریال شما باید مناسب ‌ترین استایل و طرح را انتخاب کنید. بنابراین با طیف وسیعی از متریال که هرکدام دارای طرح‌های مختلفی هستند رو به رو می‌شوید.

درب اتاقی لوکس و مدرن:

درب اتاقی لوکس مدل‌های مختلفی دارد. مثل درب‌های تمام چوب که شامل درب‌هایی با مغز چوب و با روکش‌های چوب طبیعی ملچ، راش، بلوط یا گردو است. نوع دیگری از این درب با روکش چوب طبیعی که بر روی MDF درجه یک با طرح انتخابی کارفرما تعبیه می‌شود و رنگ پلی اورتان با کالیته رنگ‌های مختلف تولید و اجرا می‌شود.

درب اتاقی لوکس

درب MDF باروکش pvc تمام وکیوم از انواع دیگر این درب‌ها می‌باشد که با توجه به روکشی که روی کار با دستگاه‌های روز دنیا روی ورق وکیوم می‌شود ضد آب هستند. درب‌های تمام وکیوم تولیدی این مجموعه با روکش‌های کره‌ای و درجه یک بازار می‌باشد. درب‌های روکش pvc برای محیط با رطوبت بالا مناسب است.

درب اتاق خواب لوکس مدرن:

یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها در صنعت ساختمان سبک مدرن می‌باشد. هر چه طراحی درب ساده‌تر باشد، برای سبک مدرن ایده آل‌تر خواهد بود. همچنین، سبک مدرن جزء پر فروش‌ترین طرح‌ها می باشد. درب اتاقی لوکس یا مدرن با پنل مسطح یکی از شیک‌ترین مدل‌ها می باشد. بهره‌گیری از خطوط صاف سی ان سی به صورت افقی و یا عمودی برای درب مدرن ایده جذابی است. رنگ‌های سفید و طوسی و یا روکش چوب طبیعی چوب برای درب مدرن مناسب هستند.

درب اتاقی مینیمال:

یکی از ساده ترین سبک ها در طراحی داخلی سبک مینیمال است که شباهت بسیار زیادی به سبک مدرن دارد. درب فلت با چهارچوب همباد دیوار و یا درب‌های فریم لس برای سبک مینیمال مناسب هستند. برای سبک مینیمال رنگ سفید با رنگ آمیزی پوششی مناسب می‌باشد.

درب بدون چهارچوب یا همان درب فریم لس جزو شیک‌ترین مدل‌های درب می‌باشد که در عین سادگی قیمت بسیار بالایی دارد. همچنین چهارچوب این درب ها داخل دیوار هستند.

درب اتاق خواب

درب اتاق خواب کلاسیک:

درب‌های کلاسیک جزئیات بسیار زیبایی از قبیل تاج و روکوب طرح دار دارند. پنل درب اتاق کلاسیک به صورت قاب دار و یا همراه با زهوار برجسته طراحی می‌گردند. قاب‌های تو در تو و یا قاب‌های انگشتی دار در سبک کلاسبک محبوب هستند. انواع روکش چوبی، ترکیب رنگ های سفید و طلایی به صورت پوششی و یا رنگ آمیزی پتینه برای اتاق خواب‌های کلاسیک محبوب هستند.

درب اتاق خواب نئوکلاسیک:

این نوع درب‌ها ترکیبی از سبک‌های مدرن و کلاسیک هستند و به همین دلیل به آن‌ها، درب‌های کلاسیک نو نیز گفته می‌شود. پنل قاب این نوع درب‌ها بسیار شیک و خیره‌کننده است. درب‌های نئوکلاسیک یک پنل در وسط، دو بائو در هر دو طرف درب، و دو پاسار در بالا و پایین دارند که به یکدیگر کام و زبانه می‌گردند.
اغلب اوقات برای این نوع درب نیز از رنگ سفید استفاده می‌شود. ترکیب این رنگ و مدل، یک درب چوبی کاملا لوکس می‌سازد که می‌تواند در طراحی‌های داخلی به کار بیاید.

درب اتاقی لوکس چه قیمت است؟

قیمت درب داخلی ساختمان بر مبنای میزان کیفیت نوع رویه درب داخلی و کیفیت متریال و کیفیت رنگ کاری درب داخلی ساختمانی مورد استفاده در استراکچر درب داخلی مورد ارزیابی و قیمت گذاری قرار می گیرد.

  • اولین گام، بررسی چوب استفاده شده در درب است. طبیعتا اگر چوب‌های گران‌تری مثل بلوط و راش استفاده شود، قیمت درب نیز گران‌تر خواهد بود.
  • دومین مبحث، سایز درب است. هرقدر سایز درب بزرگ‌تر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.
  • فاکتور بعدی، نوع و مقدار منبت به کار رفته در درب می‌باشد. در اصطلاح هر چقدر درب ساخته شده پر کارتر باشد قیمت بالاتری خواهد داشت.
  • همچنین نوع رنگ و روش رنگ کاری درب نیز در تعیین قیمت تمام شده درب نقش بسزایی خواهد داشت.
درب اتاق

بهترین رنگ برای درب اتاق خواب:

اولین نکته در انتخاب رنگ درب اتاق خواب، دکوراسیون کلی خانه است. به طور مثال اگر یک خانه از طراحی مدرن پیروی کند، بهتر است از طرح‌های کلاسیک استفاده نشود. درب‌های روکش پی وی سی رنگ‌های مات و مدرن طرفداران زیادی دارد.

اگر خانه کوچک است، از طرح‌های ساده و روشن استفاده می‌کنیم. استفاده کردن از طرح‌های شلوغ در خانه‌های کوچک، باعث کوچکتر بنظر رسیدن خانه می‌شود. برای خانه‌های با ابعاد بزرگ‌تر، طرح‌های لوکس و تجملی احساس لوکس بودن ایجاد می‌کند. در دکوراسیون داخلی، می‌توان چند مسیر برای انتخاب رنگ المان‌ها در پیش گرفت.

استفاده از رنگ‌های مکمل یکی از اصلی‌ترین متدها برای انتخاب رنگ درب است. همچنین رنگ‌های خنثی مانند سفید، طوسی و قهوه‌ای می‌تواند در اکثر خانه‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

انواع درب اتاق لوکس:

درب اتاقی لوکس در انواع ساده و طرح‌دار موجود است:

  • درب برجسته اتاق خواب
  • درب اتاق خواب وکیوم
  • درب اتاقی با روکش راش
  • درب اتاقی با روکش pvc
  • درب اتاقی با روکش بلوط
درب اتاقی

ویژگی‌های درب‌های لوکس اتاق خواب :

یکی از مهم‌ترین لوازمی که بعد از ساخت منزل خریداری می‌شود، درب‌های لوکس اتاق خواب است. امروزه، تنوع بسیار زیادی برای درب‌های لوکس اتاق خواب وجود دارند. درب چوبی لوکس باید از چند جنبه دارای ویژگی‌های منحصر به فرد باشد که از جمله آن ها:

زیبایی منحصر به فرد:

در حال حاضر اکثر درب لوکس اتاقی به صورت تمام چوب به تولید می‌رسند. زیرا چوب‌ها می‌توانند زیبایی منحصر به فردی را به منازل دهند و در بهبود شرایط دکوراسیون منزل نقش مؤثری را ایفا می‌کنند.

کیفیت بالا:

یک درب اتاقی لوکس، فقط نباید از لحاظ ظاهری شیک باشد. در واقع، به کار بردن چوب با کیفیت بسیار بالا در درب‌های چوبی بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

ضد گرد و غبار بودن:

یکی از بهترین ویژگی‌های یک درب چوبی لوکس این است که بتواند به سادگی تمیز شود و برای تمیز کردن آن دردسر نداشته باشد. پس هنگام خرید درب، به کیفیت چوب و ضد گرد و غبار بودن آن توجه کنید.

درب اتاقی زیبا

درب چوبی لوکس با رنگ پلی اورتان:

استفاده از رنگ پلی اورتان در ساخت درب‌های چوبی لوکس باعث مقاومت بیشتر درب در برابر اب و رطوبت می‌شود و همچنین نسبت به انواع رنگ‌های دیگر کیفیت بالاتری دارد.

نوع روکش چوب:

درب‌های اتاق چوبی با انواع روکش‌های چوب مانند چوب راش، بلوط، گردو و توسکا ساخته می‌شوند و استفاده از روکش چوب ضخیم باعث می‌شود که نمای درب زیبایی و جلوه بهتری پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *