سیستم های امنیتی خانه هوشمند: درب ضد سرقت

0421 NB Smart Home Security Installation Ring Floodlight Cam Wired Pro.0 600x350 1

فهرست مطالب

درب خان

با سیستم های امنیتی خانه هوشمند که می‌توانید در یک روز راه اندازی کنید، از اموال خود در برابر دزدان، مزاحمان و موارد دیگر محافظت کنید. جیم آلن یک فرد آمریکایی که پس از چهار سال زندگی با سیستم امنیتی و درب سنتی در خانه خود در ماریپوزا، کالیفرنیا، آماده تغییر بود. بنابراین جیم خودش یک سیستم امنیتی و درب ضد سرقت هوشمند نصب کرد. او همچنین ماهانه 40 دلار برای نظارت حرفه‌ای می‌پردازد.

ارتباط با ما →

سیستم‌ های امنیتی خانه هوشمند 

بیشتر امنیت خانه‌های هوشمند با در نظر گرفتن DIY طراحی شده‌اند. بر خلاف درب ضد سرقت هوشمند معمولاً نیازی به نصب حرفه ای نیست و نیازی به قرارداد نیست. صاحبان خانه حسگرها را به درب‌ها و پنجره‌ها می‌چسبانند و خود آشکار سازهای حرکت و دوربین‌ها را تنظیم می کنند. همه چیز به یک هاب دارای Wi-Fi متصل است و از طریق یک برنامه تلفن همراه کنترل می‌شود. برخلاف پیشنهادات امنیتی قدیمی، این سیستم‌های هوشمند اطلاعات فوری درباره آنچه در خانه‌هایشان می‌گذرد از طریق تلفن‌های هوشمند به صاحبان خانه می‌دهند. و آن ها به جای اتکا به تلفن ثابتی که ممکن است توسط یک مزاحم قطع شود، به صورت بی سیم با خدمات نظارتی و اورژانس ارتباط برقرار می‌کنند.

در مورد دوربین‌های امنیتی هوشمند، این دوربین‌ها به‌ سرعت در حال تکامل و پیشرفت هستند، به ویژه با بهبود فناوری دید در شب. فیلم‌های سیاه و سفید برفک دار با ویدئوهای مادون قرمز واضح‌تر و با وضوح بالا و حالت‌های تمام رنگی جدید جایگزین می‌شوند. به لطف فناوری‌های جدید تشخیص چهره، در آینده‌ای نه چندان دور، دوربین‌ها نه تنها می‌توانند تشخیص دهند که شخصی در حال نزدیک شدن است، بلکه می‌توانند غریبه یا عضوی از خانواده را تشخیص دهند و هشدارهای اشتباه را کاهش دهند.

تفاوت امنیت

جیم که سیستم SimpliSafe را راه‌اندازی کرده است، می‌گوید: «از اینکه با سیستم های امنیتی خانه می‌توانم بدون توجه به جایی که هستم ببینم در خانه‌ام چه می‌گذرد، قدردانی می‌کنم و وقتی به خانه می‌رسم، می‌توانم سیستم را از کار بیندازم و قفل درب ضد سرقت خود را از مسیر ورودی خود باز کنم.» اگر به دستیار صوتی مانند Amazon Echo یا دستگاه Google Nest متصل باشد، زنگ هشدار هوشمند یا حتی درب ضد سرقت را نیز می‌تواند به صورت صوتی کنترل شود.

همچنین می‌توان سیستم‌ها را با افزودنی‌هایی که آلارم‌های سیمی سنتی ارائه نمی‌دهند، سفارشی کرد. مانند ردیاب‌های نشت آب و دود، و همچنین سنسورهای دما که در صورت خطر یخ زدن و ترکیدن لوله‌های شما، هشدار را به تلفن هوشمند شما ارسال می‌کنند. جیم خود را با حسگرهای نشتی در سینک ظرفشویی و حسگرهای دود ارتقا داد که در صورت شعله ور شدن آتش به او هشدار می‌دهند.

نکته:

در حالی که هر دستگاه متصل به اینترنت پتانسیل هک شدن را دارد، تنظیم رمزهای عبور قوی و روشن کردن احراز هویت دو مرحله ای محافظت زیادی را فراهم می‌کند. برای محافظت از کلیپ‌هایی که دوربین ضبط کرده، شرکتی را انتخاب کنید که رمزگذاری پیشرفته ارائه می‌دهد.

در سیستم های امنیتی خانه باید به دنبال چه چیزی باشید؟

ساده‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین راه حل برای اکثر صاحبان خانه، سیستم های امنیتی هوشمند و استفاده از درب ضد سرقت در کل خانه است. این دستگاه دارای یک هاب یا پانل کنترل با آژیر، تعداد انگشت شماری سنسور مغناطیسی است که با باز شدن در یا پنجره فعال می شوند، یک سنسور حرکتی که حرکت در اتاق را تشخیص می دهد و گاهی اوقات یک دوربین امنیتی می باشد.

مطمئن شوید که هر دوربینی که در خارج نصب شده است برای استفاده در فضای باز رتبه بندی شده است. همچنین می‌توانید رتبه IP (محافظت از ورود) را بررسی کنید، که نشان می‌دهد چقدر در برابر عناصر، از جمله آب مقاومت می‌کند (به دنبال IP55 یا بالاتر باشید). اگر درب ضد سرقت یا دوربین به برق متناوب نیاز دارد، هنگام تصمیم گیری در مورد محل قرار دادن آن، در نظر بگیرید که چگونه یک خط سیم را به منبع تغذیه راه اندازی کنید. اگر با باتری کار می کند، آن را در جایی نصب کنید که بتوان به راحتی آن را برای شارژ مجدد دوره ای بازیابی کرد.

اکثر برندهای بزرگ نظارت را به عنوان ارتقاء ارائه می دهند. این می تواند ارزش پرداخت را داشته باشد، به خصوص اگر اغلب سفر می کنید یا اغلب خارج از محدوده بی سیم هستید. با کمتر از چند دلار در ماه (با گزینه لغو در هر زمان)، اکثر شرکت های نظارتی در صورت خاموش شدن زنگ هشدار تماس می گیرند و اگر در مدت زمان تعیین شده پاسخ ندهید یا درخواست کمک کنید، اولین نیرو ها را به خانه شما می‌فرستند.

خرید و قیمت درب ضد سرقت نردبانی ونگه کد 45224
درب ضد سرقت مدل نردبانی ونگه کد محصول 45224
0421 NB Smart Home Security Installation Ring Floodlight Cam Wired Pro.0 600x350 1

مقایسه سیستم های امنیتی خانه هوشمند

این سیستم‌ های امنیتی خانه پرطرفدار همگی بسته‌های راه‌اندازی با هاب و حسگرهای درب،درب ضد سرقت/پنجره، به‌ علاوه بسیاری از امکانات اضافی را ارائه می‌کنند، اما قیمت‌ها و ویژگی‌های آن‌ها بسیار متفاوت است.

کمپانی SimpleSafe :


چیزی که دریافت می‌کنید از این سرویس بسته Essentials (259 دلار) دارای یک هاب، حسگرهای سه درب/پنجره و یک حسگر حرکت است. گزینه های بیشتر آن نیز دوربین‌های زنگ درب ضد سرقت یا درب معمولی، فضای باز و داخلی (هر کدام از 100 تا 170 دلار). سنسور شکستن شیشه درب ضد سرقت یا موارد دیگر (35 دلار)؛ آشکار ساز دود (30 دلار)؛ سنسور مونوکسید کربن (50 دلار)؛ سنسور دما (30 دلار)؛ سنسور آب (20 دلار)؛ قفل هوشمند درب ضد سرقت (99 دلار) است.

مزایا و معایب این سرویس:

مارک تثبیت شده با سخت افزار

سرویس نظارت 25 دلار در ماه گران است

دوربین داخلی احساس سستی می کند.

قابل اعتماد و نسبتا شیک

wyze home monitoring kit 100884066 orig

کمپانی Wyze :


چیزی که دریافت می‌کنید از سیستم های امنیتی خانه، کیت استارتر اصلی (۷۰ دلار) دارای یک هاب، دو حسگر درب/پنجره و یک حسگر حرکت است. گزینه‌هایی را که می توانید اضافه کنید هم دوربین‌های زنگ در، فضای باز و داخلی (هر کدام ۲۷ تا ۵۱ دلار) است.

مزایا و معایب این سرویس:

کیفیت ویدیوی بسیار خوب علیرغم قیمت مناسب

حسگر دود موجود نیست.

طراحی سخت افزاری با نظارت حرفه ای.

ring alarm

کمپانی ring alarm:


چیزی که دریافت می‌کنید از این سرویس کیت امنیتی هشدار (200 دلار) با یک هاب، یک حسگر درب/پنجره و یک حسگر حرکت ارائه می‌شود. مانیتورینگ 20 دلار در ماه است.

گزینه‌هایی را که می شود به سیستم های امنیتی خانه اضافه کنید نیز دوربین‌های زنگ در، فضای باز و داخلی، برخی با چراغ‌های فعال حرکتی (هر کدام از ۶۰ تا ۲۵۰ دلار)، یک شنونده هشدار دود که هنگام خاموش شدن آلارم های دود موجود، هشدار ارسال می کند (35 دلار)، سنسور سیل و یخ زدگی (35 دلار).

مزایا و معایب این سرویس:

دستگاه‌های «Works with Ring» با برندهای دیگر سازگار است.

سنسورهای اضافی درب ضد سرقت/پنجره ،گران قیمت هستند.

Vivint Equipment All

کمپانی Vivint:


چه چیزی از این سیستم های امنیتی خانه دریافت می‌کنید؟ کیت شروع (599 دلار، به علاوه 45 دلار در ماه برای نظارت) شامل یک هاب، دو حسگر درب/پنجره، یک حسگر حرکت، و یک نشتی‌ یاب است. و یا می توانید با این کمپانی قرارداد پنج ساله ببندید و ماهیانه 60 دلار بپردازید.

افزودن گزینه‌ها هم دوربین‌های زنگ درب ضد سرقت فضای باز و داخلی (هر کدام از ۲۰۰ تا ۴۰۰ دلار)، آشکار سازهای دود و مونوکسید کربن (100 دلار)، سنسورهای شکستن شیشه (100 دلار)، قفل هوشمند (180 دلار) است.

مزایا و معایب این سرویس:

تجهیزات پیچیده و با استفاده آسان

با دستگاه های شخص ثالث Z-Wave کار می کند.

نصب حرفه ای مورد نیاز است.

نصب حرفه ای مورد نیاز است.

30327 posts.facebook lg

کمپانی Blue by ADT:


آنچه  از این شرکت دریافت می‌کنید یک این موارد است: سیستم استارت (220 دلار) با یک هاب و همینطور دو عدد حسگر درب/پنجره ارائه می‌شود.

افزودن گزینه‌های این سرویس نیز دوربین‌های زنگ درب ضد سرقت، فضای باز و داخلی (هر کدام 200 دلار)، سنسور حرکت (25 دلار)، سنسور سیل و دما (35 دلار) می باشد.

مزایا و معایب این سرویس:

حسگر دود موجود نیست.

طراحی سودمندانه.

دسترسی به خدمات نظارت با کیفیت (20 دلار در ماه) که توسط مشتریان زنگ‌ دار استفاده می‌شود.

سوالات متداول

طراحی سیستم های امنیتی خانه به چه صورت است؟

بیشتر امنیت خانه‌های هوشمند با در نظر گرفتن DIY طراحی شده‌اند. بر خلاف درب ضد سرقت هوشمند معمولاً نیازی به نصب حرفه ای نیست و نیازی به قرارداد نیست.

دوربین‌های امنیتی هوشمند امروزه به چه شکل است؟

در مورد دوربین‌های امنیتی هوشمند، این دوربین‌ها به‌ سرعت در حال تکامل و پیشرفت هستند، به ویژه با بهبود فناوری دید در شب. فیلم‌های سیاه و سفید برفک دار با ویدئوهای مادون قرمز واضح‌تر و با وضوح بالا و حالت‌های تمام رنگی جدید جایگزین می‌شوند.

چگونه باید دستیار صوتی را در سیستم امنیتی خانه فعال کنیم؟

اگر به دستیار صوتی مانند Amazon Echo یا دستگاه Google Nest متصل باشد، زنگ هشدار هوشمند یا حتی درب ضد سرقت را نیز می‌تواند به صورت صوتی کنترل شود.

ساده‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین راه حل برای بالا بردن امنیت خانه چیست؟

ساده‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین راه حل برای اکثر صاحبان خانه، سیستم های امنیتی هوشمند و استفاده از درب ضد سرقت در کل خانه است.

کمپانی های سیستم امنیتی با یکدیگر چه تفاوتی دارند؟

این سیستم‌ های امنیتی خانه پرطرفدار همگی بسته‌های راه‌اندازی با هاب و حسگرهای درب،درب ضد سرقت/پنجره، به‌ علاوه بسیاری از امکانات اضافی را ارائه می‌کنند، اما قیمت‌ها و ویژگی‌های آن‌ها بسیار متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *