تولیدی درب ضد سرقت در تهران

تولیدی درب ضد سرقت در تهران و درب ضدسرقت ایرانی بر خلاف صنعت های دیگر که به دلیل ایرانی بودن از آن ها کمتر استفاده می کنیم. ایران یکی از بهترین و قوی ترین زیرسازی های درب های ضد سرقت را دارا می باشد.

کارخانه درب ضد سرقت
دسته بندی محصولات تولیدی درب ضد سرقت در تهران:
  • دربهای سری اقتصادی(لامینوکس )
  • دربهای سری اقتصادی (PVC)
  • دربهای سری یکروفلز
  • دربهای سری نیمه لوکس
  • دربهای سری لوکس
  • دربهای سری مدرن

« فروش پایان کار نیست ، آغاز تعهد ماست »

درب خان بر این باور است که همواره حق با مشتری است و در راستای مشتری مداری واقعی ، همواره تلاش نموده است تا شعار « فروش پایان کار نیست ، آغاز تعهد ماست» را سرلوحه کار خود قرار دهد و خط مشی مدیریت این مجموعه نیز بر این اساس تهیه و تنظیم گردیده است . ما همواره کوشیده ایم تا با تلاش و تعهد خود «حس خوب آرامش » را به شما هموطنان عزیز و ارجمند تقدیم نماییم .
نصب درب ضد سرقت
Picsart 22 10 12 16 38 28 146

درب ضد سرقت ترموود فنلاندی

انواع درب ضد سرقت ترموود فنلاندی از زیبایی بی نظیری برخوردار هستند به نحوی که امروزه یکی از محصلات بسیار محبوب در زمینه تولیدات ایمنی به شمار می روند. به همین علت تولید کننده درب ضد سرقت از چوب ترموود استفاده می کند. انواع درب ضد سرقت ترموود فنلاندی جزو درب های ترک محسوب می شوند زیرا متریال و آلیاژ آن ها از کشور ترکیه وارد می شوند.

درباره این درب بیشتر بدانید!
تولیدی انواع درب ضد سرقت در تهران و شهریار

تعویض درب ضد سرقت بدون تخریب:

گاهی امکان دارد چهارچوب درب قدیمی بسیار کوچک تر از درب ضد سرقت مورد نظر باشد. در این صورت، حتی بریدن بخشی از چهار چوب نیز ابعاد درب ضد سرقت با چهار چوب متناسب نمی‌شود. در چنین شرایطی شما مجبور به کندن چهار چوب‌ها و نصب چهارچوب جدید برای قرارگیری درب ضد سرقت می‌شوید.

درب معمولی!
واقعیت این است که درب های ضد سرقت به دلیل ساختاری که دارند دارای نصب سخت تری نسبت به درب های معمولی هستند. این درب ها باید به همراه چارچوب نصب شوند. گارانتی یکی دیگر از تفاوت درب ضد سرقت و درب معمولی محسوب می شود. درب های معمولی فاقد گارانتی هستند اما درب های ضد سرقت به این دلیل که همراه با یراق آلات و تمام لوازم به فروش می رسند دارای گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش می باشند. اگر بعد از خواندن این مطلب قصد خرید درب ضد سرقت تهران و درب ضد سرقت شهریار را دارید می توانید از محصولات متنوع درب خان دیدن فرمایید.