خرید درب ضد سرقت

قطعا هر چقدر اطلاعات خود را درباره خرید درب ضد سرقت و موارد دیگر افزایش دهید ترجیح شما نسبت به استفاده از آن بیشتر خواهد شد. درب هایی که به عنوان درب های ضد سرقت شناخته می شوند به دلیل ساختاری که دارند مانع از ورود سارقین به محل می شوند.

درب ضد سرقت‌ ممکن‌ است‌ به شکل های متعدد قفل‌های‌ ضد سرقت‌ مرتب شده‌ باشد‌. هر نوع از این قفل‌ها‌ دارای اندازه امنیت‌های‌ مختلفی می باشند. اصلی ترین و اساسی ترین اجزا در درب ضد سرقت‌ ، قفل‌ها‌ بوده است. بر این‌ اساس زمان خریداری درب ضد سرقت‌ حتما به قفل‌ آن دقت داشته باشید.

چهارچوب درب ضد سرقت

خرید درب ضد سرقت شیشه خور

درب ضد سرقت شیشه خور تلفیقی از درب چوبی و شیشه که در وسط درب قرار می‌گیرد می‌باشد. درب ضد سرقت شیشه خور دارای قطر رویه ۱۰ میلی‌متر ترکیه بوده و رنگ پلی اورتان با روکش راش نمایی زیبا به این درب بخشیده است. بیشتر مشتریان و خریداران درب ضد سرقت شیشه خور آن را به خاطر زیبایی خواصی که دارد می‌خرند.

درباره درب ضد سرقت شیشه خور بدانید!

درب ضد سرقت در فردیس

کلیک کنید!

درب ضد سرقت در کرج

کلیک کنید!

درب ضد سرقت در ملارد

کلیک کنید!

درب ضد سرقت

کلیک کنید!

درب ضد سرقت ترک

یکی از پرفروش ترین درب ضد سرقت‌ در فروشگاه های ایران درب ضد سرقت ترک بوده است. اما قبل از خرید درب ضد سرقت ترک بایستی بدانید این درب ها به دلیل قیمت بالا دیگر مثل سابق ارزش خرید‌ ندارند. شما قادر خواهید بود به‌ازای درب های ترک از درب های ایرانی استفاده نمایید. درب ضد سرقت ایرانی دارای کیفیتی مشابه درب های ترک‌ بوده اند ولی با قیمتی‌ مناسب تر .

خرید درب ضد سرقت فلزی

درب های ضد سرقت‌ که چند وقتی است در کشور‌ ما گسترش پیدا‌ کرده است و توجه‌ پیمانکاران زیادی را به خود‌ جلب کرده و نقش‌ بسیار پر اهمیت در امنیت و آرامش اعضای خانه دارند. بهره برداری از طراحی های شیک و جدید بر روی این مدل درب‌ ضد سرقت هم می تواند نقش به سزایی را در شیک تر ساختن منزل شما نیز داشته باشند. مسئله مهمی که ممکن است‌ ذهن شما را درگیر سازد این است که، درب های ضد سرقت فلزی بهتر است یا چوبی؟ استفاده از این جنس‌ها در اندازه امنیت‌ درب‌های ضد سرقت‌ چه نقشی خواهد داشت؟ بهترین جنس درب ضد سرقت‌ چیست؟ همین گونه جنس درب ضد سرقت ، در قیمت درب های ضد سرقت فلزی هم اثر گذاری زیادی دارد.

بیشتر بدانید!
درب ضد سرقت خان سری پلاس مدل500 کد81500
Picsart 23 01 02 14 25 22 426 scaled
درب ضد سرقت اقتصادی ارزان

در پایان

به طور خلاصه اگر به دنبال امنیت و آرامش خود و خانوادتان هستید پیشنهاد درب خان به شما این میباشد که از درب های ضد سرقت استفاده فرمایید. با توجه به سلایق و نیازهای خود می‌توانید درب‌ های ضد سرقت را با طرح ها، مدل ها و قیمت های مختلف خریداری فرمایید.

درب عایق