کارخانه درب ضد سرقت تهران

درب ضد سرقت جز صنعت‌های تقریبا جدید است که در چند سال اخیر به شدت پیشرفت چشمگیری داشته است. رشد صنعت ساخت و ساز، پیشرفت علم و افزایش خانه‌های هوشمند، احساس نیاز به امنیت بیشتر و … عواملی هستند که باعث رشد صنعت تولید درب ضد سرقت شده است. ساخت و ساختار بندی و کارخانه درب ضد سرقت ابتدا در ایتالیا آغاز شد. و کم کم در دنیا، کشورهای مختلفی دست به تولید و مونتاژ درب ضد سرقت زده‌اند. کارخانه درب ضد سرقت در تهران آماده ارائه انواع خدمات مربوط به این نوع درب ها میباشد.

 

درب و چهارچوب آماده

خرید درب ضد سرقت در تهران

آسیا ترکیه، ایران و چین جز کشورهایی هستند که کارخانه درب ضد سرقت زیادی در آن جا وجود دارد و جزو فعال های این صنعت هستند. استفاده از انواع مختلف درب ضد سرقت و استقبال و خرید مردم باعث شده تا رقابت‌های سنگینی در این حوزه به وجود بیاید. در مقالات گذشته درباره خود درب‌ها و برندهای مختلف صحبت شده و اطلاعات کاملی در این زمینه میتوانید با مطالعه مقالات گذشته درب ضد سرقت تهران به دست آورید.

بایدها و نبایدهای مهم برای پیشگیری از خرابی این نوع درب ها:

درب ضد سرقت عایق

درب ضد حریق در تهران

درب های ضد حریق معمولاٌ در فضاهایی مثل موتورخانه ، توقفگاه و … به منظور تفکیک یک محیط‌ پر ریسک از مکان های دیگر ،بهره برداری می شود. برای عملکرد خوب بهتر است که دیوارها، سقف‌ و درب ها نیز‌ برای مقدار زمان‌ نسبتاً طولانی مقاوم باشند . با دقت به آئین کتاب های داخلی کشوری؛ در بنا های تجاری – اداری‌ ، هتل ها و برخی از بنا های مسکونی این درب ها مورد‌ بکارگیری قرار می گیرد . بنابراین اول باید مقررات داخل ساختمان را بررسی نمایید. این گونه درب عموماً به عنوان درب های داخلی‌ مصرف دارند ، ولی با توجه به کاربری بنا ، مقدور است‌ که به عنوان درب ورودی‌ منزل هم مورد‌ بکارگیری قرار گیرد .

 
بیشتر بدانید!

درب خان سالیانی است که با بهره مندی از مدیریتی فعال و پویا و بهره گیری از توان علمی متخصصین جوان و دارای تجربه در صنعت درب سازی و نیز با بهره مندی از پرسنلی متعهد و کوشا ، تلاش نموده است تا ضمن اشتغال و کارآفرینی ، رضایت مشتریان عزیز را فراهم نماید . 

ارتباط با ما!

درب ضد سرقت شیشه خور در تهران

درب ضد سرقت شیشه خور تلفیقی از درب چوبی و شیشه که در وسط درب قرار می‌گیرد می‌باشد. درب ضد سرقت شیشه خور دارای قطر رویه ۱۰ میلی‌متر ترکیه بوده و رنگ پلی اورتان با روکش راش نمایی زیبا به این درب بخشیده است. بیشتر مشتریان و خریداران درب ضد سرقت شیشه خور آن را به خاطر زیبایی خواصی که دارد می‌خرند.

 
بیشتر بدانید!
درب ضد سرقت!