درب ضد سرقت فلزی

قیمت درب ضد سرقت یکرو فلز منبت گلدار دو قاب مدل 10 کد 41310

درب ضد سرقت فلزی از درب های ایمن و مناسب برای بکارگیری در ساختمان های ویلایی و ورودی ساختمان های مسکونی می باشد. درب های ضد سرقت فلزی در مدل‌های تک لنگه، دو لنگه و یک و نیم لنگه می باشد و در رنگ های دکورال و الکترو استاتیک تولید می‌شود.

درب ضد سرقت فلزی (رویه فلز)

درب ضد سرقت دربی است که در ساخت آن از استراکچر و قفل های امنیتی استفاده می شود تا امنیت آن در برابر با درب های معمولی بیشتر شود و مقاومت زیادی در مقابل با هر نوع تخریب و اهرم نمودن داشته باشد و از سرقت در ساختمان جلوگیری می‌کند. از سوی دیگر در تولید درب های ضد سرقت از روکش های متفاوتی استفاده می شود که هر کدام با توجه به نوع و جنس و رنگ آن از کیفیت و زیبایی به‌خصوصی برخوردار است. درب ضد سرقت فلزی یکی از این درب‌های ضد سرقت است.

یکی از انواع درب ضد سرقت، درب ضد سرقت فلزی یا درب ضد سرقت رویه فلز می باشد همانطور که گفته شد این درب‌ها بیشتر به صورت تک لنگه و یک و نیم لنگه استفاده می شود و با توجه به جنسی که دارد، مقاومت زیادی در مقابل با نور آفتاب و آب دارد و همچنین این درب به درب ضد آفتاب معروف است.

علاوه بر اینکه کیفیت مناسبی دارد، قیمت مناسبی هم نسبت به دیگر درب های ضد سرقت داشته باشد و همین امر سبب شده است که درب ضد سرقت فلزی یکی از درب‌های پرفروش باشد. که شما می‌توانید با خرید درب ضد سرقت فلزی ، از ضد آب و ضد آفتاب بودن این نوع درب ها بهره مند شوید.

مزایای درب های ضد سرقت فلزی:

درب فلزی جزو امن‌ترین و مقاوم‌ترین نوع درب ضد سرقت است. درب‌های فلزی تحت تاثیر درجه حرارت قرار نمی‌گیرند و ترک نخورده و تاب نخواهند خورد. از نظر زیبایی، درب‌های فلزی را می‌توان به هر نوعی مه علاقمندید رنگ‌آمیزی یا تکمیل کنید.

درب‌های فلزی نیازی به تقویت اضافی ندارند و جزو ‌بهترین گزینه‌ها برای درب ورودی شما هستند. درب‌های ورودی فرفورژه به دلیل مقاومت زیادی که دارند، می توانند از منزل شما محافظت کنند. در شرایط آب و هوایی نامطلوب نیز آن ها می توانند درب شما را از آسیب اجسام و آوار حافظت کنند.

تولید درب ضد سرقت یکرو فلز دلفینی مدل 4 کد 41304
درب ضد سرقت فلزی مدل 4 مدل دلفینی کد 41304

معایب درب ضد سرقت فلزی:

یکی از معایبی که می توان بر این درب‌ها گذاشت این است که اگر از آن به خوبی مراقب نشود دچار خراش یا زنگ‌ زدگی می‌شود. با یفارش درب ضد سرقت فلزی باکیفیت از شرکت درب خان، درب‌های ضد سرقت خود را از نظر استحکام در مقابل با سایش و خوردگی آهن تضمین کنید.

درب ضد سرقت فلزی (آهن)

درب‌های ضد سرقت مدل آهنی دارای تاریخچه ای قدیمی هستند و حتی در زمان حال هم برای خانه‌های مدرن‌تر در دسترس هستند و دارای طرح‌های بیشتر زاویه‌دار و هندسی هستند.

درب ضد سرقت فلزی (فرفورژه)

فرفورژه قرن‌ها برای ایجاد همه چیز از سلاح‌های دوران باستان تا درب آهنی لوکس امروزی مورد بهره برداری قرار گرفته است. این فلز زیبا و همچنین انعطاف‌پذیر می‌تواند به طرح‌های بسیار جذاب و چشم گیر تبدیل شود و برای تولید و ساخت این درب‌ها و دروازه‌ها در قرون ‌وسطی برای جلوگیری از ورود پ حمله مهاجمان استفاده می‌شد. درب ساخته شده از آهن فرفورژه بسیار مستحکم است، در مقابل با زنگ‌ زدگی مقاومت بسیار بالایی دارد.

ویژگی‌های درب ضد سرقت فلزی:

  •  درب ضد سخت نکشن است و هیچ فردی توانایی شکستن آن و ورود به منزل شما را ندارد
  • درب‌های ضد سرقت فلزی دارای سیستم قفل خودکار می‌باشند که اگر شما فراموش کنید درب را قفل کنید درب به صورت خودکار قفل می‌شود. 
  • از هر کلیدی نمی‌توان برای بازگشایی این درب استفاده کرد و باید حتما از با کلید اصلی باز شود. 
  • این درب فلزی امکان نصب دوربین و چشمی‌های الکترونیکی را به شما داده و می‌توانید آن را به اینترنت نیز متصل کنید. 
  •  درب‌های ضد سرقت فلزی کامل ضد حریق می باشد.
  •  درب های ضد سرقت عایق صوتی نیز هستند.
  •  با توجه به استفاده از روکش چوب در درب های ضد سرقت ، زیبایی و جذابیت زیادی  به طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما می دهد.
  •  درب ضد سرقت دارای قابلیت ساخت در انواع تک لنگه و یک و نیم لنگه و دولنگه و بیشتر را دارد.
  •  جنس رویه این درب لوکس ضد سرقت از روکش چوب راش، pvc، لامینوکس می باشد.
  •  پروفیل و فلز استفاده شده در درب های ضد سرقت مدل فانوس با استفاده از بهترین متریال ها از کارخانجات معتبر داخلی می باشد.
  •  ورق استفاده  شده در ساخت درب های ضد سرقت فانوس همگی دارای استاندارد های کیفیت بین المللی می باشد.
  •  قفل و یراق استفاده شده در این درب ضد سرقت تماما کاله ترکیه و 5 کلید می باشد
  • درب ضد سرقت فانوس به دلیل یکپارچه ساختار داخلی آن دارای مقاومت بالایی می باشد
  • اندازه چهارچوب درب های ضد سرقت فانوس در انواع 14و 18 میلیمتر قابل عرضه می باشد.
  •  ورق داخلی این درب ضد دیلم فانوس در ضخامت 1.5 میلیمتر و به صورت کرکره ای و سرتا سری می باشد.
  • ساخت درب های ضد سرقت فانوس با بهره گیری از اصول مهندسی می باشد .
  • جوشکاری درب های ضد سرقت فانوس با ماشین آلات پیشرفته انجام می پذیرد که دارای ایمنی بسیار بالایی می باشد.
قیمت درب ضد سرقت یکرو فلز منبت گلدار دو قاب مدل 10 کد 41310
درب ضد سرقت یکرو فلز مدل 10مدل منبت گلدار دو قاب کد 41310

انواع درب ضد سرقت فلزی

  1. درب ضد سرقت فلزی شیشه خور
  2.  درب ضد سرقت فلزی طرح چوب
  3.  درب ضد سرقت فلزی دو لنگه
  4.  •درب ضد سرقت فلزی سفید
  5. درب ضد سرقت فلزی ترک

چه فاکتورهایی روی قیمت درب ضد سرقت فلزی تاثیر می‌گذارند؟

این درب‌ها نمونه مناسبی از درب‌های ضد سرقت می‌باشند که دارای مقاومت زیادی در مقابل با حریق، تبادل دما و صدا داشته و عایق خوبی در برابر این عوامل محسوب می‌شوند. همچنین لازم به ذکر است که دور تا دور درز بین درب و چهارچوب نیز یک نوار درزگیر از جنس پلیمر وجود دارد که نفوذ گرد و غبار را به حداقل می‌رساند. درنتیجه می‌توان گفت این درب عایق گرد و غبار نیز است.  فولادی هم که برای ساخت بدنه درب ضد سرقت یک رو فلز به کار برده می‌شود به شیوه نورد سرد تهیه شده و از نظر کیفیت فلز بسیار با کیفیتی است.

قیمت درب ضد سرقت فلزی به فاکتور های زیادی بستگی دارد قیمت این درب با قرارگیری این ویژگی ها در کنار یکدیگر تعیین می‌شود. بسیار مشخص است که به دلیل استفاده از فلز قیمت این درب‌ها نسبت به سایر سبک ها بیشتر باشد.

درب ضد سرقت از متریال متفاوتی تولید و ساخته می شود و نحوه ساخت هر کدام از مدل های آن متفاوت است. همچنین مدل قفل و یراق آلات استفاده شده در درب نیز بر قیمت آن تاثیری مستقیم دارد. برای خرید درب ضد سرقت فلزی باید نکات زیادی را مورد نظر خود قرار دهید تا یک خرید مناسب و مقرون به صرفه را انجام دهید.

موارد ذیل عوامل تاثیر گذار بر قیمت درب می‌باشد:

  •  جنس رنگ کوره‌ای روی سطح بیرونی درب و تکنولوژی مورد استفاده در رنگ‌آمیزی آن
  • ضخامت ورق رویه درب که بر اساس استاندارد می‌تواند بین 8 تا 9 میلی‌متر متغیر باشد.
  •  ضخامت ورق چارچوب که بهتر است بین 1.3 تا 1.5 باشد.
  •  در اکثر درب‌های استندارد ضخامت قسمت باز شوی درب ۷ سانتی‌متر است.
  •  جنس ماده پرکننده ما بین دو ورق رویه روی قیمت درب ضد سرقت فلزی اثر مستقیم دارد. هانی کامب، فوم پلی اورتان و مش فولادی بهترین مواد برای انجام این کار هستند.
  •  قفل گاو صندوقی روی درب باید با ۱۱ تا ۱۵ نقطه اتصال روی چارچوب نصب شده باشد.
  •  دربی که با 4 عدد لولای داخلی نصب شده و زاویه بازشوندگی ۹۰ درجه دارد؛ یک درب استاندارد محسوب می‌شود.
  •  اگر آستانه چهارچوب درب از جنس استیل ضد زنگ باشد قیمت محصول بیشتر می‌شود.
  •  ابعاد بیشتر درب‌های ضد سرقت فلزی از قسمت پشت به پشت چهارچوب 105 در 210 سانتی‌متر است. در نتیجه اگر ابعاد ورودی شما کمتر یا بیشتر از این داده‌ها باشد؛ باید درب را به صورت سفارشی خریداری کنید که در این صورت قیمت محصول افزایش پیدا می‌کند.
  •  قسمت بازشو یا همان فضای مفیدی که درب بعد از باز شدن در اختیار شما قرار می‌دهد ۱۹۷ در ۹۱ سانتی‌متر است.
  •  تجهیزات همراه درب مانند شب بند، چشمی با زاویه دید بالا، زنگ اخبار، دستگیره و یراق آلات کامل قفل مرکزی، لایه پلیمری درزگیر، کلیدهای کارگری، مسافرتی و اصلی نیز دیگر فاکتوری هستند که تعیین کننده قیمت درب ضد سرقت فلزی ایرانی محسوب می‌شوند
قیمت درب ضد سرقت یکرو فلز دو قاب لوزی مدل 8 کد 41308
درب ضد سرقت یکرو فلز مدل مدل 8 مدل دو قاب لوزی کد 41308

چند کاربرد درب ضد سرقت فلزی:

  •  درب حیاط
  •  درب ورودی ساختمان
  •  درب باغ
  •  درب کارخانه
  •  درب انباری

اجزای استفاده شده در درب ضد سرقت فلزی:

درب‌های ضد سرقت فلزی از مقاومت خوبی برخوردارند و استفاده از نوار درزگیر پلیمری مانع نفوذ کرد و غبار در منزل می گردد. در ادامه به اجزا و ویژگی‌های اجزای درب ضد سرقت فلزی اشاره شده است:

  1. سطح بیرونی درب : رنگ کوره ای از نوع تکنولوژی هیت ترنسفر (Heat Transfer) با روکش PVC .
  2. ضخامت ورق های رویه : بر پایه میلیمتر از ۰/۸ تا ۰/۹ متغیر می باشد .
  3. ضخامت ورق چارچوب : بر پایه میلیمتر از ۱/۳ تا ۱/۵ متغیر می باشد .
  4. ضخامت قسمت باز شوی درب : ۷ سانتی متر .
  5. ماده پرکننده ما بین دو ورق رویه : هانی کامب، فوم پلی اورتان و مش فولادی .
  6. قفل : گاو صندوقی با ۱۱ تا ۱۵ نقطه اتصال با چارچوب .
  7. لولا : ۴ عدد لولای داخلی، ۹۰ درجه از نقطه مخفی که هر لولا با پنج نقطه به درب متصل گردیده است .
  8. آستانه درب : از نوع استیل ضد زنگ می باشد .
  9. ابعاد درب : کلیه درب ها با ابعاد ۲۱۰ × ۱۰۵ سانتی متر (پشت تا پشت چارچوب) عرضه می گردند .
  10.  قسمت بازشو : فضای مفیدی که در حالت گشایش کامل درب در اختیار قرار می گیرد، ۱۹۷ × ۹۱ سانتی متر می باشد .
  11. تجهیزات همراه : شامل شب بند، چشمی با زاویه دید بالا، زنگ اخبار، دستگیره و یراق آلات کامل قفل مرکزی، لایه پلیمری درزگیر، کلیدهای کارگری، مسافرتی و اصلی می باشند .

بهترین درب ضد سرقت فلزی

این مدل درب‌ها به صورت تمام فلز ساخته شده و بیشترین استقبال از آن ها در بهره‌برداری در قسمت ورودی لابی ها و ساختمان های ویلایی است. از جمله مزایا و کیفیت های این نوع درب ها می شود به مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه، دیلم و حرارت اشاره کرد. استفاده از چندین نوع قفل در بخش های مختلف از در‌ها امکان ورود را برای سارقان سخت و غیرممکن می سازد. نکته جالب و مهم دیگر این گونه درب ها توانایی عایق شدن در برابر صوت، حرارت و سرما می باشد. تغییر شکلی در ساختار و استحکام آنها ایجاد نمی گردد.

قیمت درب ضد سرقت تک قاب ونوس ونگه کد 45222
درب ضد سرقت یکرو فلز مدل تک قاب ونوس کد 41300

خرید درب ضد سرقت فلزی

قبل از انتخاب و خرید درب ضد سرقت می بایست محل مورد استفاده را ارزیابی کرد تا درب ضد سرقت متناسب با آن انتخاب شود، در اجزای درب فلزی از دو لایه ورق به ضخامت تا یک میلی ‌متر ساخته شده است و در دو طرف درب ضد سرقت نصب می شود. برای جلوگیری از آلودگی صوتی و صدا های زندگی شهری از یک لایه عایق صدا در لایه میانی درب ضد سرقت استفاده می شود از سوی دیگر نیز برای جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایی نیز از عایق گرمایی در همان لایه میانی استفاده می شود.

همچنين اماکنی دور از حضور جمع از جمله ویلاها، کارخانجات، انبارها و… می‌بایست از درب‌ های ضد سرقت با ویژگی‌های خاص استفاده شود تا امکان نفوذ سارقین پس از برش و تخریب لایه‌ های سطحی درب ضد سرقت به داخل ساختمان را غیرممکن سازند. در این گونه موارد نه تنها ضخامت لایه‌های فولادی در دو طرف درب ضد سرقت  به دو میلی ‌متر و جمعاً چهار میلی‌ متر افزایش می ‌یابند بلکه لایه میانی نیز از طریق ایجاد شبکه مستحکم فولادی به همراه تزریق مواد ویژه ضد برش، ضد مته، ضد اسید و ضد تخریب در میان درب ضد سرقت تقویت گردیده است.

درب ضد سرقت ضد آب و آفتاب

معمولا برای سازه هایی که درب اصلی سازه رو به محیط بیرون باز می شود نمی توان از درب هایی استفاده نمود که روکش آن از چوب یا متریال دیگر است. این مواد در برابر عوامل محیطی و طبیعی مانند رطوبت و برف باران بعد از مدتی دچار فرسودگی شده و از بین می روند. درب ضد سرقت فلزی بر خلاف درب های ضد سرقت معمولی در اثر رطوبت هوا و یا باران و برف دچار تغییر رنگ و فرسودگی نمی شود.

درب ضد سرقت رویه فلز در این سازه ها و سازه هایی که در مناطق مرطوب ساخته می شوند مانند ویلاها کارایی بیشتری داشته و به علت استحکام بیشتر و متریال مقاوم تر در اثر نور خورشید و یا آب دچار فرسودگی نمی شود. همچنین نوع رنگ استفاده شده در این درب ها مقاومت آن ها در برابر این عوامل چند برابر می کند. از این رواین درب ها را درب ضد سرق ضد آب و آفتاب می‌نامند.

مقایسه درب ضد سرقت فلزی و چوبی

جواب این سوال در مرحله اول به سلیقه خریدار یا مشتری بستگی دارد. در جهان امروز  درب‌های ضد سرقت فلزی با روکش چوبی نیز تولید گردیده است.

درب‌های ضد سرقت فلزی در طولانی مدت، می‌توانند سرمایه‌گذاری مناسب‌تری باشند، چون که مقاومت و طول عمر زیادی در مقابل با درب‌های چوبی دارد. تعمیر و نگهداری نیز برای قاب درب‌های فلزی راحت‌تر و مقرون به صرفه‌تر است، چون این نوع درب‌ها فقط به یک لایه رنگ نیازمند می‌باشند.

انتخاب میان این دو درب یعنی درب فلزی طرح چوب ضد سرقت و درب‌های ضد سرقت بدنه چوبی شاید یک دوراهی سخت برای مشتریان باشد. برای رهایی از این دو راهی و چالش و همچنین خرید دربی که بتواند پاسخگوی همه خواسته‌های شما باشد. هیچ موردی به اندازه مقایسه میان این دو نوع درب نمی‌تواند به شما کمک کند. در نتیجه برای اینکه بدانید بین این مدل درب‌ها چه تفاوت‌هایی وجود دارد با ما همراه باشید.

ساختار اصلی بدنه درب‌های ضد سرقت فلزی، از عنصر فلز ساخته شده که می‌توان آن را به هر رنگ دلخواهی تبدیل کرد. البته برای انتخاب رنگ بهتر است به غیر از زیبایی ظاهری به فاکتورهای مهم دیگری نیز مانند عدم خوردگی فلز بدنه یا هوازدگی رنگ روی آن توجه کنید.

بهترین رنگ برای رنگ‌ آمیزی بدنه این مدل از درب‌ها رنگی است که مابین رنگ طبیعی فلز و چوب باشد. به این ترتیب ظاهر روکش فلزی درب ضد سرقت بیشتر شبیه چوب طبیعی می‌شود. در اکثر کارگاه‌های تولید درب ضد سرقت فلزی از رنگ‌های پودری الکترواستاتیکی برای این منظور استفاده می‌شود.

اگر درب روکوب چوبی داشته باشد؛ رنگ فلز از زیر آن مشخص است. بنابراین این خودش دلیلی است که تاکید می‌کند بهتر است برای این مدل از درب‌ها از رنگی استفاده شود که هارمونی خوبی با رنگ چوب و همچنین چهارچوب درب دارد.

از نظر میزان امنیت، درب‌های ضد سرقت فلزی ایمن‌تر از درب‌های مدل چوبی می‌باشند. همچنین از آنجایی که بدنه اصلی این مدل از درب‌ها از فلز ساخته شده؛ می‌توانید هر نوع قفل و به هر تعدادی که خواستید را روی بخش‌های مختلف بدنه درب از داخل و خارج نصب کنید.

برخی اوقات بعضی از مشتریان به دلیل سادگی طرح‌هایی که روی درب‌های فلزی قابل اجرا است از خرید این محصولات پشیمان می‌شوند. اما بهتر است بدانید که می‌توان با استفاده از تکنیک فرفوژه روی بدنه این درب‌ها طرح‌های جذاب و پیچیده‌‌ای را اجرا کرد و ظاهری شبیه‌تر به درب‌های چوبی به آن عا داد.

در بعضی از ساختمان‌ها و بخش‌ها، مناسب‌تر است به جای درب‌های چوبی از درب ضد سرقت فلزی طرح چوب استفاده کرد. برای نمونه لابی و ورودی ساختمان‌های ویلایی بهترین مکان برای نصب این مدل از درب‌های مستحکم هستند.

تفاوت های درب ضد سرقت چوبی و فلزی: کدام بهتر است؟

همانطور که از نام درب های ضد سرقت فلزی مشخص است، این درب ها از ساختاری فلزی بهره‌مند می باشند. بهتر است بدانید که شما برای تعیین رنگ مناسب برای این نوع درب ها لازم است تا علاوه بر زیبایی به نکاتی مانند عدم خوردگی فلز یا هوازدگی آن ها نیز توجه داشته باشید.

همیشه بهتر است از رنگ هایی استفاده شود که هارمونی مناسبی میان رنگ فلز و رنگ درب ضد سرقت برقرار نمایند. لازم به ذکر است که در جهان امروز برای رنگ آمیزی این درب ها بیشتر از رنگ های پودری الکترواستاتیکی استفاده می‌شود.

نکته مهم دیگری که درباره درب های فلزی بهتر است بدانیم این است که در این درب‌ها، در صورت استفاده از ن روکوب چوبی، رنگ فلز نیز از پشت درب دیده خواهد شد لذا حتما دقت داشته باشید که در زمان انتخاب رنگ مورد علاقه خود به رنگ فلز و همچنین چهارچوب درب نیز توجه کنید.

ویژگی های درب ضد سرقت چوبی و فلزی

معایبی در انتخاب رنگ مناسب برای درب های ضد سرقت فلزی وجود دارد ، نباید از این نکته نیز غافل شده که درب های فلزی از امنیت و مقاومت به مراتب بیشتری در قیاس با درب های چوبی برخوردار هستند. همانطور که در فوق اشاره شد این درب ها علاوه بر توانایی عایق شدن در برابر صوت، حرارت و برودت ، در برابر تغییرات گوناگون دما نیز تاب بر نداشته و شکل فیزیکی خود را حفظ می کنند.

اگر هنوز هم بدلیل شاید زیبایی کمتر درب های فلزی نسبت به درب های چوبی شک دارید باید به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که با بهره گیری از فرفورژه می توانید طراحی و زیبایی بیشتری به درب های ضد سرقت فلزی خود ببخشید.

سایر نکات درباره درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت فلزی از لحاظ ظاهر قابل رقابت با درب ضد سرقت چوبی نیست. اما محبوبیت زیادی در مقایسه با درب های ضد سرقت چوبی دارد. شاید یکی از علت‌ های محبوبیت مدل فلزی، این باشد که در درب ضد سرقت فلزی چند قفل در قسمت های مختلف وجود دارد.

می‌توان گفت یکی از دلایل‌ محبوبیت مدل فلزی، این است که چند قفل در قسمت های مختلف وجود دارد. مقاومت فیزیکی بالای این درب سبب می شود که تغییرات شدید دما نتوانند موجب تاب برداشتن و یا تغییر یافتن شکل این مدل از درب ها شوند. امروزه برای زیباتر شدن درب های فلزی از کارهای فرفوژه ای بر روی آن استفاده می شود.

بعضی از افراد به علت استفاده از متریال فلز از این گونه درب ها در سازها خود استفاده نمی کنند. همانطور که اشاره شد این درب ها به سادگی با طرح های فرفورژه قابل طراحی و زیباسازی است و می توان با استفاده از شیشه های نشکن ظاهری شکیل تر و منحصر به فرد تری در این درب ها ایجاد نمود.

بهتر است بدانید که تفاوت درب ضد سرقت رویه فلزی با درب ضد سرقت معمولی فقط در روکش و رنگ آن است.  زمانی که درب را خریداری میکنید حتما به نوع رنگ و روکش آن توجه داشته باشید. مقاومت در مقابل خوردگی و هوازدگی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در انتخاب رنگ و روکش است. رنگ های الکترواستاتیکی بهترین نوع رنگ برای پوشش سطح درب ضد سرقت فلزی است.

1 دیدگاه برای “درب ضد سرقت فلزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *