درب و چهارچوب آماده

درب و چهارچوب آماده. در ساختمان، به محل اتصال درب و پنجره، چهارچوب گفته می‌شود. در گذشته چهارچوب‌ها از جنس چوب تولید می‌شدند. با این حال امروزه، جنس‌های فولادی به علت ماندگاری بالاتر، جایگزین چوب شده‌اند. چهارچوب‌های فلزی در انواع و اقسام مختلفی تولید می‌شوند همچون فرانسوی، مکزیکی، رومی و ساده. از مهم‌ترین و پرکاربردترین آن‌ها چهارچوب فلزی فرانسوی می‌باشد. در ادامه با توضیحاتی در مورد درب و چهارچوب آماده همراه هستیم.

خرید درب ضد سرقت مدرن بتن شیشه سکوریت مدل 613 کد 81613:
خرید درب ضد سرقت مدرن بتن شیشه سکوریت مدل 613 کد 81613:

چهارچوب درب ضد سرقت

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه داشت، یکپارچه بودن چهارچوب و کیفیت جوشکاری در چهارچوب فلزی فرانسوی پیش‌‌ساخته می‌باشد. مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده در کیفیت نهایی قاب، کیفیت جوشکاری می‌باشد. چنانچه از چهارچوب باکیفیت استفاده شود، اما کیفیت جوش مطلوب نباشد، دوام کار افت بسیاری خواهد داشت. 

چهارچوب فلزی درب اتاق:

پایه و اساس نصب درب در خانه‌ها و ساختمان‌ها چهارچوب آن است که امروزه عموماً چهارچوب فلزی در خانه ها متداول تر شده است و علت آن، تداوم و ماندگاری بیشتر آن است.

چهارچوب فلزی سهم بسیار گسترده‌ای در بازار دارد و علت آن نیز دوام و ماندگاری بالای آن است. همچینن یکی دیگر از دلایل موفقیت چهارچوب فلزی، خاصیت طرح و رنگ پذیری آن است.

چهارچوب فلزی درب:

یکی از تجهیزات آهنی که در ساختمان‌های مسکونی علاوه بر درب ورودی، درب پارکینگ و… مورد استفاده قرار می‌گیرد، چهارچوب فلزی درب می‌باشد که در ساختمان‌های چندین طبقه معمولا در طبقه همکف آنان برای هر واحدی انباری جداگانه‌ای قرار داده شده است. همچنین از چهارچوب فلزی درب، در منازل مسکونی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که در حیاط خانه خود از انباری بهره‌مند هستند.

چهارچوب درب می‌تواند در دو جنس چوبی و آهنی باشد که جنس آهنی آن، استحکام بالاتری نسبت به جنس چوبی دارد و در عین حال می‌تواند با استفاده از سازه‌های آهنی مدل جدید، زیبایی خاصی به حیاط خانه یا پارکینگ ساختمان مسکونی شما ببخشد. چراکه ممکن است بسیاری از افراد در انباری‌های خود، اجناس عتیقه و گران قیمتی را قرار داده باشند که محافظت از آن‌ها بسیار حائز اهمیت است.

بنابراین شما می‌توانید درب‌های انباری قدیمی خود را با مدل‌های مقاوم و زیبای درب‌های انباری امروزی تعویص نمایید و امنیت بیشتری را برقرار سازید. 

نکات مهم هنگام خرید چهار چوب فلزی: 

انتخاب چهارچوب درب به عوامل مختلفی بستگی دارد:

  1. یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید چهارچوب فلزی باید مد نظر داشت، جنس چهارچوب فلزی است. 
  2. نکته دیگری که باید مد نظر قرار داد، این است که چهارچوب فلزی خریدارای شده توسط شما دارای جوشکاری با حداکثر کیفیت باشد.
  3. سومین نکته در مورد خرید چهارچوب فلزی، انتخاب یک چهارچوب فلزی با کیفیت است. همچنین نحوه رنگ آمیزی چهارچوب فلزی بسیار حائز اهمیت است. به طور کلی انتخاب رنگ کوره‌ای بهترین انتخاب است زیرا تداوم و ماندگاری بیشتری نسبت به سایر روش‌های رنگ آمیزی دارد. 
  4. در هنگام خرید به این نکته هم توجه کنید که چهارچوب فلزی که به شما پیشنهاد می‌کنند دارای جای قفل باشد تا در هنگام نصب نیازی به برش جای قفل توسط شما نباشد.
  5. آخرین نکته که باید به آن توجه کرد این است که رنگ و طرح چهارچوب فلزی انتخابی شما متناسب با فضا و محیط باشد.

چهارچوب ساده:

یکی دیگر از انواع چهارچوب فلزی درب که در درب خان تولید می‌شود، چهار چوب فلزی ساده است. این نوع چهارچوب همان مدل‌های قدیمی و پرطرفدار چهارچوب درب به شمار می‌رود. همچنین تولید این نوع درب بسیار ساده می‌باشد. اساس و پایه نصب درب در خانه و ساختمان چهارچوب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *