درب چوبی لوکس

درب ضد سرقت - بنر

امروزه برای ایجادکردن امنیت و زیبایی بیشتر خانه در قسمت ورودی لابی و … از درب ورودی ضد سرقت پلی وود استفاده می‌کنند. درب‌ چوبی لوکس که شامل کارهای لاکچری و زیبا است به طور کامل از چوب‌هایی مانند چوب راش، بلوط و گردو ساخته می‌شود و جزئی از کارهای گران قیمت محسوب می‌شود.

درب‌های چوبی برجسته دارای مقاومت بالا هستند و همچنین ضد آب بودن، ضد رطوبت و … از جمله ویژگی آنها می‌باشد.

درب چوبی لوکس مدرن و انواع مدل‌های آن:

اگر در سایت‌های گوناگون جستجو کنید، و یا نگاهی به خانه‌های مدرن در خیابان‌ها بیندازید، متوجه این موضوع می‌شوید که درب چوبی لوکس مدرن بالاترین میزان تنوع را در طرح و مدل دارد. در واقع این درب بر خلاف درب‌های کلاسیک که پایبند قوانین خاصی در طراحی هستند، در طراحی درب‌های مدرن اصولا تلاش بر این است که تمامی قوانین و ساختارها شکسته شده و طرح‌های خلاقانه‌ای ساخته شوند.

به همین دلیل است که گاهی در عوض درب‌های مستطیل شکل، درب‌های نیم دایره، درب‌هایی به شکل نیم بیضی، مربع و حتی درب‌های مثلث مشاهده می‌کنیم. همچنین این خلاقیت در نحوه ساخت درب و مدل باز و بسته شدن آن‌ها هم مشاهده می‌شود.

درب-ضد-سرقت-چوبی-قهوه-ای-225x300
درب-ضد-سرقت-چوبی-قهوه-ای-225×300

برخی مدل‌های درب چوبی لوکس، چهارچوب ندارند. به این گونه درب‌ها، درب‌های فریم لس می‌گویند. زیباترین آن‌ها از ترکیب چوب و شیشه ساخته می‌شوند و به عنوان درب‌های داخلی ساختمان‌های شیو استفاده می‌شوند. نوع دیگر از درب‌های چوبی لوکس، درب‌های پیوت یا لولا پاشنه‌ای هستند. لولای این درب‌ها به جای کنار، در بالا و پایین درب نصب می‌شود. به همین دلیل درب‌ها از وسط چهارچوب یا متمایل به وسط باز می‌شوند.

درب چوبی سفید لوکس:

برای ساخت درب چوبی سفید لوکس، از چوب‌های مختلف استفاده می‌شود مثل: ملچ، گردو، بلوط، افرا، راش، گیلاس، فندق و … . هر کدام از این چوب‌ها ویژگی‌های منحصر به فرد خودشان را دارند. همچنین چوب گردو به دلیل خاصیت صیقل‌پذیری و رنگ‌پذیری بی‌نظیری که دارد مورد توجه مشتریان زیادی قرار می‌گیرد.

ویژگی درب لوکس چیست؟

این درب‌ها با توجه ساخت و کاربردشان دارای ویژگی‌های گوناگونی هستند.

 ویژگی‌های درب چوبی لوکس عبارتند از:

  • کیفیت بالا
  • جنس چوبی
  • دارای امنیت بالا
  • دارای دستگیره عمودی
  • دارای دو قفل بر روی درب

قیمت درب چوبی:

قیمت درب چوبی لوکس با توجه به کیفیت، جنس و اندازه‌ای که دارند، متغییر خواهد بود. 

خرید درب ضد سرقت لامینوکس کد 45126
لامینوکس 126

درب چوبی لوکس از چه متریالی ساخته می‌شود؟

یکی از راه‌های اساسی برای ایجاد تنوع در طراحی و مدل درب چوبی و لوکس، به کار بردن متریال مختلف هنگام تولیدشان است. باید بدانید دست تولیدکنندگان در ساخت درب چوبی لوکس مدرن بسیار بازتر است؛ اما باید به این نکته دقت کرد که این متریال باید مطابق با کاربرد و جای نصب درب ها انتخاب شوند. علاوه بر اینکه می‌توان از چوب به تنهایی برای طراحی درب چوبی و لوکس استفاده کرد، می‌توان در طراحی ترکیب چوب و متریال دیگر را نیز به کار برد.

چگونه با استفاده از درب چوبی، فضا را مجلل‌تر نمایش دهیم؟

اگر درب چوبی گزینه شما برای بازسازی منزل‌تان است؛ با استفاده از تکنیک‌های زیر می‌توانید با نصب درب چوبی، فضا ساختمان خود را لوکس‌تر کنید.

از درب‌های چوبی بلند استفاده کنید.

یکی از بیشترین اشتباهاتی که ممکن است مرتکب شوید؛ بی‌توجهی به ابعاد درب ورودی و درب داخلی ساختمان است. درب‌های بلند می‌توانند فضا را جادارتر جلوه دهند و به زیبایی دکوراسیون کمک کنند. سعی کنید هرگز از درب‌هایی که کمتر از 2.4 متر ارتفاع دارند استفاده نکنید.

برای ورودی از درب‌های چوبی دو لنگه استفاده کنید.

درب‌های دو لنگه عظمتی به ساختمان می‌دهند که درب‌های تک لنگه در ایجاد آن ناتوان هستند. اگر می‌خواهید خانه شما شبیه یک خانه لوکس شود؛ خرید یک درب ورودی چوبی دو لنگه می‌تواند شروعی عالی باشد. علاوه بر نوع درب، روکشی که برای آن انتخاب می‌کنید نیز باید از نظر رنگ و طرح با تم رنگی و سبک دکوراسیون داخلی خانه شما مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت، نتیجه ممکن است آن چیزی نشود که انتظارش را دارید.

درب چوبی لوکس

دستگیره مناسبی برای درب انتخاب کنید.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که اکثر افراد در زمان خرید درب، به آن توجه نمی‌کنند؛ دستگیره‌ای است که قرار است روی درب نصب شود. رنگ و سبک دستگیره درب نقش مهمی در زیبایی ظاهر خانه شما دارد.

طرحی را انتخاب کنید که مد نباشد.

هنگام خرید درب چوبی، احتمالا با طیف وسیعی از طرح‌های عجیب و غریب روبرو می‌شوید که همگی تابع مد روز هستند و ممکن است بعد از چند سال اصطلاحا از مد افتاده شوند. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که هر چند سال یک بار خانه خود را بازسازی می‌کنید؛ استفاده از این درب‌های چوبی مد روز برای‌تان مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *