درب ضد سرقت

آشنایی با درب ضد سرقت قطعا باعث می شود تا آن را به عنوان یک گزینه مناسب برای نصب در درب ورودی ساختمان در نظر بگیرید. زیرا ویژگی های مختلفی مانند تامین امنیت ، مقاومت در برابر سارقین و … دارد. در این مطلب قصد داریم به جهت آشنایی با درب ضد سرقت به بیان مطالبی از جمله انواع ، ویژگی ، اجزا ، مزایا ، نکات مهم و تولید کننده درب ضد سرقت در این خصوص بپردازیم.

آشنایی با درب ضد سرقت

انواع درب های ضد سرقت

درب ضد سرقت لامینوکس مدل 116 کد 45116

درب ضد سرقت لامینوکس مدل 116 کد 45116

درب ضد سرقت نیمه لوکس دلفینی کد 81408

درب ضد سرقت نیمه لوکس مدل دلفینی کد 81408

درب ضد سرقت نیمه لوکس مدل پنج قاب آسانسوری کد 81407

درب ضد سرقت نیمه لوکس مدل پنج قاب آسانسوری کد 81407

درب ضد سرقت لوکس مدل دو قاب ریشه مازلو کد 81424

درب ضد سرقت لوکس مدل دو قاب ریشه مازلو کد 81424

انواع جنس درب ضد سرقت

نکات کلیدی در هنگام خرید درب ضد سرقت:

 

قبل از سفارش درب ضد سرقت ویلایی به منطقه آب و هوایی ویلای خود توجه نمایید که کدام مدل از درب‌ها مناسب استفاده در فضاهای آزاد هستند.
کیفیت تجهیزاتی که بر روی درب‌های ضد سرقت ویلایی نصب می شوند از اهمیت بالایی برخوردارند تا به دلیل در مجاورت با محیط دچار آسیب دیدگی و خوردگی و زنگ زدگی نشوند.
از موارد مهمی که در هنگام خرید انواع درب‌ها فراموش می‌شود عدم توجه به متراژ ورودی درب ساختمان و چهارچوب می‌باشد.

ویژگی های درب ضد سرقت

تعمیر درب های ضد سرقت

تعمیر درب ضد سرقت و نگهداری از آن یک امر بسیار مهم و ضروری است. تفاوتی نیست که درب ضد سرقت‌ ترک‌ در منزل شما نصب‌ می باشد یا درب ضد سرقت‌ ایرانی و یا مدل های فلزی و چوبی . به هر شکل ، بازسازی و تعمیر درب ضد سرقت‌ واجب می باشد. که بهتر است توسط‌ یک فرد‌ کارشناس انجام‌ گردد. زیرا آگاهی‌ داشتن تعداد‌ ، جای‌ قرارگیری و فاصله‌ لولا‌های‌ درب بسیار‌ اساسی بوده است.

 
درب ضد سرقت خارجی و ایرانی

درب های ضد سرقت فلزی

بیشتر بدانید!

درب ضد سرقت یکرو فلز مدل تک قاب ونوس کد 41300

درب ضد سرقت چوبی

درب ضد سرقت یکرو فلز مدل مدل 8 مدل دو قاب لوزی کد 41308

درب معمولی

درب ضد سرقت یکرو فلز مدل 4 مدل دلفینی کد 41304

درب ترموود

مزایای‌ استفاده از درب ضد سرقت‌

این درب ها به شکلی تولید می‌شوند تا عالی ترین استقامت را در مقابل هر گونه پرس خارجی‌ داشته باشند. ایجاد درب‌ها به راه های متفاوتی شکل خواهد گرفت. اما‌ به صورت عمومی دارای یک ترکیب‌ ثابت‌ می باشند. اکثر این درب‌ها از لایه‌‌های‌ بادوام فلز و چوب‌ ایجاد شده‌اند. به همین علت است‌ که سارقان نمی‌توانند آن‌ ها بشکنند یا رویشان شکاف و شکستگی ایجاد‌ کنند.

امروزه اشخاص خواهان ایمن‌ ترین ابزار برای ایجاد‌ ایمنی در منزل و محل‌ حرفه خود‌ می باشند. یکی از روش های تقویت ایمنی منزل و محل‌ کار‌ یا هرجای دیگر ، استفاده از درب های ضد سرقت‌ است. فرقی نخواهد داشت که شما یک درب‌ ضد سرقت‌ ایرانی تهیه کنید یا یک درب‌ ضد سرقت‌ ترک‌ یا یک درب‌ ضد سرقت‌ چینی‌. در هر حالت یک درب ضد سرقت‌ باکیفیت ایمنی شما را تأمین می نماید.

بی‌ تردید قیمت‌ درب های ضد سرقت‌ با کیفیت‌ مطلوب آن نسبتا گران‌ است‌. ولی با تمام‌ مزایایی‌ گفته شد در بالا و دارد‌ بی‌ شک ارزش‌ سرمایه‌ گذاری را خواهد داشت. چون هیچ‌ قیمتی‌ برای اولویت‌ که محافظت‌ از شما و خانواده‌ شما است‌ وجود نخواهد داشت.

مسلماً اصلی‌ ترین مزایا‌ و معایب‌ درب ضد سرقت‌ این می باشد که ایمنی خانه‌ شما را افزایش‌ می دهد. یک درب ضد سرقت‌ با کیفیت‌ زیاد ، نفوذ مجرمان به خانه‌ شما را تا حدودی نشدنی می کند. در اصل، حتی ظاهر‌ یک درب ضد سرقت‌ مجرمان را منصرف‌ می نماید. چون آن ها تقلا و سر و صدای ناشی‌ از شکستن‌ درب امنیتی‌ را درک‌ می کنند و در عوض‌ توجه‌ خود‌ را به اهداف آسان‌ تر می برند.

به طور مثال سالانه‌ بیشتر از ۲۰۰ هزار‌ دزدی در کشور‌ گزارش‌ می گردد و ۷۰ درصد مهاجمان از درب ورودی‌ وارد شده‌ اند. کاملاً‌ عقلانی است‌ که درب ورودی‌ منزل را تا جایی که قادر هستید ایمن‌ نمایید.