آیا درب ضد سرقت، واقعاً ضد سرقت است ؟

بسیاری از کلماتی که امروزه در بین مردم رایج است و مورد استفاده قرار میگیرد ، «غلط مصطلح» است کلماتی که غلط ولی رایج هستند. درب های ضد سرقت ، با عنوان security door شناخته می شوند که به معنی درب ایمن می باشد .

درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقتی(درب ایمن ) دربی است که به راحتی نتوان از آن عبور کرد. از عنوان شیوه های عبور می توان به موردی همچون دیلم ، کارت ، تخریب قفل و یا تخریب رویه اشاره نمود.

تفاوت درب ضد حریق و درب ضد سرقت چیست ؟

درب ضدحریق، تعاریف و استانداردهای ویژه‌ی خودش را دارد. دربهای ضدحریق در محیط آزمایشگاهی باید تا ۸۰۰ درجه سانتیگراد دما را در مدت ۶۰ یا ۱۲۰ دقیقه تحمل کنند. رویه‌ی دربها از جنس فولاد، و وسط دربها حتما باید پشم سنگ با دانسته‌ی زیاد باشد.
مشخصات فنی دربهای ضد سرقت با دربهای ضدحریق بسیار متفاوت است. بنابراین، نمی‌توان ویژگی ضدحریق بودن را به دربهای ضدسرقت نسبت داد. اما با این حال، دربهای ضدسرقت به دلیل ورق سرتاسری فولادی که وسط آنها کار می‌شود، و لایه‌ی فوم (یا پشم سنگ) که بین دو رویه را پر کرده است، مقاوت بیشتری نسب به دربهای چوبی معمولی در برابر حریق دارند. و درصورت بروز آتش‌سوزی تا چند دقیقه‌ای می‌توانند از گسترش شعله‌های آتش جلوگیری کنند.

سفارش درب ضد سرقت خودمان را چند روزه تحویل میگیریم ؟

در درب خان ، درب های پر طرفدار و پر فروش به صورت دپو آماده تحویل هستند . اما به صورت کلی مدت زمان تحویل درب ضد سرقت تا 20 روز کاری می باشد . لذا مشتریان عزیز درب خان مدت زمان مذکور را در نظر بگیرند تا دچار مشکل نشوند.

آیا لوازم خانگی بزرگ را میتوان به راحتی از درب ضد سرقت عبور داد؟

دربهای ضد سرقت به صورت دو استاندارد 105210 سانتی متری و 110210 سانتی متر تولید می شوند . که ابعاد بازشود در استاندارد 105210 برابر 91 سانتی متر و برای 110210 ابعاد بازشو برابر 96 سانتی متر می باشد . لذا با توجه به اینکه بزرگترین عرض لوازم خانگی مربوط به یخچال های ساید می باشد ( 89 سانتی متر ) مشکلی از این بابت برای خریداران وجود ندارد . اما توصیه میشود در صورت امکان از ابعاد 110*210 استفاده نمایند.

قفل های استفاده شده در درب های ضد سرقت خان چیست؟

در تولید درب های ضد سرقت سری اقتصادی و درب های ضد سرقت سری مدرن ، از قفل های بهترین و با کیفیت ترین تیپ ترک ( ایرانی ) استفاده می شود .
در تولید درب های ضد سرقت سری نیمه لوکس و لوکس درب خان از قفل های کاله اصل ترکیه استفاده می شود .

چطور باید گارانتی را فعال کنیم؟

جهت فعال سازی گارانتی درب ضد سرقت خان، شما می توانید با کلیک بر « فعال سازی گارانتی » وارد صفحه مربوطه شوید و گارانتی محصول خریداری شده را فعال نمایید. از تاریخ فعال سازی درب شما به مدت یک سال گارانتی میشود.

استفاده از گارانتی چگونه است؟

جهت بهره مندی از خدمات گارانتی شما می توانید با کلیک بر روی « درخواست خدمات گارانتی » وارد صفحه مربوطه شوید و با تکمیل فرم مربوطه درخواست خود را ارسال نمایید. همچنین می توانید جهت پیگیری با شماره های مندرج در « تماس با ما » تماس حاصل فرمایید.

آیا می توان لنگه درب های ضد سرقت را بر روی چارچوب های قدیمی نصب کرد؟

خیر این موضوع امکان پذیر نیست . زیرا :
به صورت کلی قسمت نشیمن قابلمه دربهای چوبی (قدیمی) بین 5/3 الی 4 سانتی متر است و این درحالی است که این اندازه برای درب های ضد سرقت بیش از 5/5 سانتی متر است.

فریم انتظار چیست ؟

فریم انتظار یا همان فریم سازه ای است فلزی که از قوطی سنگین با ابعاد 4080 میلیمتر یا 4060 میلیمتر ساخته می شود . جهت اطلاع از ابعاد فریم برای استانداردهای 105210 و 110210 به قسمت دانلود ها >راهنمای نصب مراجعه نمایید و یا اینجا کلیک کنید.

آیا استفاده از فریم انتظار (فریم) الزامی است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که الزامی برای استفاده از فریم انتظار (فریم) وجود ندارد و میتوان چارچوب درب ضد سرقت را با شیوه های مرسوم (استفاده از بتن) نصب نمود.

آیا نصاب درب ضد سرقت نصب چارچوب را نیز انجام میدهد؟

چنانچه در محل نصب درب ضد سرقت از فریم انتظار استفاده شده باشد ، نصاب چارچوب را در محل مربوطه (بر روی فریم انتظار) نصب می نماید و در غیر اینصورت چارچوب توسط بنا (با هزینه مشتری) نصب میگردد.

وظیفه نصاب در صورت نداشتن فریم و نصب چارچوب چیست؟

نصاب درب ضد سرقت باید لنگه‌ی درب را در محل خودش روی لولاها قرار بدهد. یراق آلات درب و نوار درزگیر درب را چک کند، و در صورت نصب نبودن روی درب آنها را نصب کند. لقی درب را بگیرد، و باز و بسته شدن و عملکرد صحیح درب را در حضور کارفرما تست کرده و کار را تحویل دهد.

آیا هزینه ارسال با مشتری است؟

همواره هزینه حمل کالای خریداری شده بر عهده خریدار می باشد. این موضوع در درب خان نیز به همین ترتیب می باشد و تحویل کالا ها در محل درب کارخانه می باشد.