قیمت درب ضد سرقت مدرن شهریار:

درب‌های ضد سرقت را به تناسب محل مورد استفاده با ویژگی‌های متفاوت انتخاب می‌کنند.

برای مثال می‌توان از درب‌های ساده فلزی که از دولایه ورق سخت به ضخامت یک میلی متر در دو طرف درب و یک لایه عایق صدا و دما به عنوان لایه میانی در آپارتمان‌های شهر شهریار که پر سر و صدا است. از امکان ایجاد سروصدا توسط سارقین به منظور تخریب درب امکان‌پذیر نیست، استفاده کرد.

قیمت درب ضد سرقت فلزی شهریار

و همینطور در شهر شهریار، که کارخانه‌ها و کارگاه‌های زیادی در آنجا وجود دارد، بهتر است از درب ضد سرقت استفاده شود. که سبب امنیت بیشتر کارگاه و یا کارخانه شود.
همچنین باید در تولید درب‌های ضد سرقت با ویژگی‌های خاص استفاده کرد. تا امکان نفوذ سارقین پس از برش و تخریب لایه‌های سطحی درب به داخل ساختمان را غیرممکن سازند. در این گونه موارد، نه تنها ضخامت لایه‌های فولادی در دو طرف درب به دو میلی‌متر افزایش می‌یابند.

بلکه لایه میانی نیز از طریق ایجاد شبکه مستحکم فولادی به همراه تزریق مواد ویژه ضد برش، ضد مته ، ضد اسید و ضد تخریب در میان آن تقویت شده و از استانداردهای ویژه کیفیت این گونه درب‌ها برخوردار می‌گردد.

در تولید این گونه درب‌ها دارای ترکیبی از چوب و فلز می‌باشند. در دو طرف درب، ورقه‌هایی از فلز و یا آلیاژ فلز که دارای مقاوت زیادی است قرار داده می‌شود. و روی آن با چوب‌های ورقه‌ای ام‌دی‌اف و یا رنگ‌ها پوشانده می‌شود. تا زیبایی و جلوه درب حفظ شود. همچنین در بین و اطراف این ورقه‌های فلزی استفاده شده در درب های ضد سرقت با مواد عایقی هم چون پشم سنگ ها پوشانده می شود.

این پشم سنگی که در درب‌های ضد سرقت استفاده می‌شود. سبب می‌شود فلزاتی که در درب استفاده شده در برابر آسیب‌ها و قارچ‌ها ایمن بمانند و درب ضد سرقت را دارای خاصیت عایق می‌کند. به این صورت که درب‌های ضد سرقت در شهرهایی مانند شهریار که پر سر و صدا است می‌توانند مانع عبور صدا و یا حتی هوا شوند و همچنین باعث حفظ دمای مکان ونیز آرامش بیشتر شوند.

درب ضد سرقت مدرن مدل 603 بتن شیشه

چرا تولید کننده از روکش پی وی سی استفاده می‌کنند؟

  • ارزان قیمت بودن
  • دارای عمر طولانی
  • آسیب نرساندن به طبیعت
  • این درب ضد سرقت همراه با روکش، قیمت مناسبی دارد و می‌توانید این درب را با قیمت مناسب نسبت به سایر درب‌های دزدگیر خریداری کنید.

رویه درب ضد سرقت پی‌وی‌سی (PVC) شهریار:

نیازی به نگهداری ندارد. این به این معنی است که رویه پی‌وی‌سی در مقایسه با سایر رویه‌ها در گذر زمان از لحاظ ماندگاری رنگ و نگهداری نسبت به روز اول خود هیچ تغییری نمی‌کند و نیازی به نگهداری ندارد.

تولید درب ضد سرقت با رویه پی‌وی‌سی (PVC) شهریار:

از مهم‌ترین و بارزترین مزایای روکش‌های پی‌وی‌سی علاوه بر داشتن قیمت مناسب و کم هزینه بودن آن، ماندگاری رنگ و دوام آن است که نیاز به تعمیر و نگهداری رویه درب ضد سرقت را به حداقل می‌رساند. تفاوت قیمت درب ضد سرقت شهریار نیز مورد مهمی است.

تهیه و تولید رویه درب ضد سرقت PVC به روش صنعتی است. به همین علت، در صورت آسیب دیدن روکش، امکان رنگ کردن آن وجود ندارد. این نوع رویه درب ضد سرقت برای مناطقی که آب‌ و هوای مرطوب دارد مناسب است و برای آب‌وهوای گرم گزینه مناسبی نخواهد بود. چرا که به دلیل وجود چسب، روکش در گرما جدا خواهد شد.

قیمت درب ضد سرقت پی وی سی شهریار:

تذکر: استفاده از رویه‌های با روکش PVC در دمای کمتر از ۳۰ درجه مقاومت داشته و در مناطق گرمسیری توصیه نمی‌شود.

درب ضد سرقت رویه فلز
درب ضد سرقت رویه فلز

تهیه و تولید انواع روکش درب ضد سرقت شهریار:

همانطور که از روی دسته‌بندی درب‌های ضد سرقت نیز مشخص است. روکش‌های مختلفی برای درب‌های ضد سرقت مثل فلز، ام‌دی‌اف، پی‌وی‌سی و … وجود دارد. که در ادامه روش تولید هریک از این روکش‌ها را توضیح داده‌ایم.

روکش‌های درب ضد سرقت جزو اولین مواردی است که باعث جذب مشتری می‌شود. هرچقدر هم کارایی این درب‌ها و میزان تامین ایمنی اهمیت داشته باشد. اما زیبایی و نوع طراحی درب هاست که به چشم می‌آید. روکش‌های مختلف به دو دوسته فلزی و چوبی تقسیم می‌شوند که هرکدام انواع مختلفی دارد که زیبایی و کاربرد خاص خودش را دارد.

تهیه و تولید روکش pvc درب ضد سرقت شهریار:

ساختار روکش پی‌وی‌سی (PVC) از چوب است که دربرابر خش و خوردگی مقاوم است و دارای طیف گسترده‌ای از رنگ است و قیمت مناسبی دارد. به همین منظور تولید کننده بر روی بسیاری از درب‌ها از روکش پی‌وی‌سی (PVC) استفاده می‌شود.

از مهم‌ترین عوامل برای درب، رویه درب ضد سرقت است و در هر منطقه بهتر است از رویه مناسب استفاده کنید.

قیمت درب ضد سرقت pvc شهریار

درب ضد سرقت روکش pvc:

درب ضد سرقت روکش پی‌وی‌سی (PVC):

درب‌های ضد سرقت روکش PVC، دارای تنوع زیادی از نظر نوع رویه‌های درب ضد سرقت می‌باشند. این درب‌ها دارای تنوع رنگی بسیار فراوانی می‌باشند. رال رنگ مخصوص درب ضد سرقت روکش PVC، بیشتر از ۳۰ نمونه و سمپل رنگ دارد. که متناسب با فضای داخلی و دکوراسیون داخلی ساختمان می‌تواند از بین آنها انتخاب شود.

درب‌های ضد سرقت pvc دارای تنوع بسیار زیادی است. به طور کلی می‌توان گفت، هر نوع درب ضد سرقت درسام را می‌توان با روکش pvc روکش کرد. درب ضد سرقت روکش PVC با حرارت و فشار حاصل از وکیوم و خلع بر روی رویه ام‌دی‌اف(MDF) چسبانده می‌شود.

همچنین می‌توان گفت این درب، جزء درب‌های کلاسیک این مجموعه به حساب می‌آید. درب ضد سرقت PVC دارای ساختار فلزی با پروفیل‌کشی فلزی شبیه سایر درب‌های ضد سرقت شرکت درسام می‌باشد. با این تفاوت که به‌جای استفاده از روکش چوب، از روکش PVC ضد آب استفاده می‌شود. در شمال و جنوب کشور به دلیل رطوبت بالای هوا، بیشتر از این مدل درب‌ها استفاده می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین مزایای روکش‌های پی‌وی‌سی(PVC)، ماندگاری رنگ و دوام آن است که نیاز به تعمیر و نگهداری از رویه درب ضد سرقت را به حداقل می‌رساند.

تولید رویه درب ضد سرقت پی‌وی‌سی (PVC) به روش صنعتی است. به همین دلیل در صورت آسیب دیدن روکش، امکان رنگ کردن آن وجود ندارد. این نوع رویه درب برای مناطقی که آب‌وهوای مرطوب دارند مناسب است. و برای آب‌وهوای گرم گزینه مناسبی نخواهد بود. چراکه به دلیل وجود چسب، روکش در گرما جدا خواهد شد.

تعمیر درب ضد سرقت شهریار

تعمیر درب ضد سرقت و نگهداری از آن یک امر بسیار مهم و ضروری است. تفاوتی نیست که درب ضد سرقت‌ ترک‌ در منزل شما نصب‌ می باشد یا درب ضد سرقت‌ ایرانی و یا مدل های فلزی و چوبی . به هر شکل ، بازسازی و تعمیر درب ضد سرقت‌ واجب می باشد. که بهتر است توسط‌ یک فرد‌ کارشناس انجام‌ گردد. زیرا آگاهی‌ داشتن تعداد‌ ، جای‌ قرارگیری و فاصله‌ لولا‌های‌ درب بسیار‌ اساسی بوده است.

مطالب بیشتر →

استفاده از رویه پی‌وی‌سی (PVC) در مناطق گرمسیری و با دمای بسیار بالا به‌دلیل جدا شدن MDF از PVC توصیه نمی شود. اما با توجه به صنعتی بودن این نوع رویه، بهترین انتخاب برای خانه‌هایی است که در شهرهایی با رطوبت بالا قرار دارند. همچنین لازم به ذکر می‌باشد که این مدل رویه‌ها، برای درب‌ها صنعتی هستند. لذا در صورت وارد شدن هر نوع آسیب به آنها امکان رنگ آمیزی مجدد وجود نخواهد داشت.

قیمت درب سرقت روکش راش شهریار