نصب درب ضد سرقت چگونه است؟

لوگو درب خان

نصب درب ضد سرقت خان

برای نصب درب ضد سرقت خود می توانید با درب خان در ارتباط باشید. اگر به مشکلی برخوردید یا نیازی به نصاب درب ضد سرقت داشتید، با درب خان در ارتباط باشید. در ادامه روش های مختلف نصب درب ضد سرقت اشاره شده است.

درب ضد سرقت لوکس مدل سه قاب ونوس کد 81414
درب ضد سرقت لوکس مدل سه قاب ونوس کد 81414
درب ضد سرقت مدل سوپر لوزی cnc کد 81404
درب ضد سرقت مدل سوپر لوزی cnc کد 81404
درب ضد سرقت مدل دو قاب شطرنجی کد 81405
درب ضد سرقت مدل دو قاب شطرنجی کد 81405
درب ضد سرقت نیمه لوکس مدل پنج قاب آسانسوری کد 81407
درب ضد سرقت نیمه لوکس مدل پنج قاب آسانسوری کد 81407

نصب و برپایی درب های ضد سرقت:

– نصب درب ضد سرقت به روش رول بولت


برای استفاده از این راه لازم است که دیوارهایی که درب را بر روی آن نصب‌ می‌کنید ، به‌‌ میزان کافی مقاومت داشته باشند. برای نمونه دیوارهای بتنی استقامت کافی برای انجام این طریقه را دارند. در این روش برای برپایی درب ضد سرقت باید درب و چهارچوب را به صورت کامل بالانس نمایید. پس‌ از آن از درست‌ عمل کردن درب خاطر جمع شوید . لولا‌های‌ درب را با دیوار متناسب کنید‌ . آن‌ گاه با دقت به سوراخ‌‌های‌ چهارچوب ، دیوار سوراخ نمایید. دوباره درب و دیوار را بالانس کنید و رول‌ بولت‌ها را محتاطانه به سوراخ های مشخص‌شده وارد کنید.

درب ضد سرقت لوکس - ونی گلس (3)

درب ضد سرقت لوکس - سه قاب مربع (2)
درب ضد سرقت لوکس – سه قاب مربع (2)

– نصب درب ضد سرقت در دیوارهای پارتیشنی

بایستی پیش از برپایی چهارچوب درب ضد سرقت‌ در دیوارهای پارتیشنی ابتدا‌ چهارچوب را به‌خوبی‌ اندازه‌ بگیرید. پس‌ از آن چهارچوب را به ضد زنگ آمیخته نمایید تا به عمر‌ این درب اضافه شود. در نهایت چهارچوب را کاملاً هم‌ سطح و سپس منصوب نمایید.

برپایی درب ضد سرقت به روش‌ جوش دادن:

دقت داشته باشید باید پیش از این که به صورت دائم درب را به فریم آن منصوب کنیم یک سری‌ اعمال را انجام‌ دهیم. نخستین عملی که بایستی انجام دهیم این است‌ که باید چند مرتبه قفل و هم شب بند‌ را باز و بسته کنیم تا از وصل بودن درست آن ها خاطر جمع شویم. بعد از کسب اطمینان‌ ، درب را از جهت پشت‌ به فریم نزدیک کرده و آن را در چهار‌چوب‌ جا می اندازیم. برای درست جا انداختن درب ضد سرقت‌ می توانیم از یک شاقول بنایی یاری بگیریم و به‌خوبی‌ درب را تراز کنیم.

وقتی که موارد بالا را انجام دادیم و درب ضد سرقت‌ صحیح و مناسب و کاملا تراز بین چهار‌چوب‌ قرار گرفت ، آن وقت لازم خواهد بود که چندین بار‌ درب را باز و بسته نماییم تا از درست‌ جا افتادن آن خاطرجمع شویم. وقتی به دفعات زیاد درب را باز و بسته نمودید برای بار دوم با شاقول بنایی تراز بودن یا نبودن آن را چک می کنید. چنانچه درب ضد سرقت‌ به صورت درست هم‌ سطح بود‌ یعنی این که شما گام های نصب‌ درب ضد سرقت‌ را خوب و درست اجرای کرده اید. هم اکنون وقت آن رسیده است‌ که با چند خال جوش‌ دی اکسید کربن آن را به صورت پایدار و دائم متصل‌ کنید.

درب ضد سرقت لامینوکس مدل 120 کد 45120
درب ضد سرقت لامینوکس مدل 120 کد 45120
درب ضد سرقت لامینوکس مدل 116 کد 45116
درب ضد سرقت لامینوکس مدل 116 کد 45116

نصب‌ درب ضد سرقت‌ با بتن

در صورتی که دیوار شما از بتن است می تواند از روش نصب درب ضد سرقت‌ با بتن استفاده بکنید در این طریقه از رول بولت استفاده می شود . رول بولت در اصل نوعی از میخ‌ می باشد که دارای تکنولوژی بالاتری است.

در این طریقه نصب روی بتن تعداد زیادی سوراخ‌ زده‌ می‌شود‌ اگر چه پیش از آن بایستی درب شاغول شود‌ تا معلوم شود آیا درب به شکل صاف و بدون‌ کج بودن قرار گرفته است‌ یا خیر. در صورتی که به‌ درستی‌ و صاف روی دیوار قرار گرفته بود شما قادر خواهید بود چند سوراخ‌ برای قرار دادن روی بولت ها با بکارگیری از دریل ایجاد‌ نمایید.

سپس رول بولت ها را تا انتها در سوراخ‌ها‌ جای‌ دهید و پس‌ از آن با بکارگیری از آچارهایی که ویژه رول بولت می باشند آن ها را سفت‌ کنید. بایستی بدانید رول بولت ها دارای پرچ هایی میباشند که بعد از سفت شدن در درون بتن قرار میگیرند.

درب ضد سرقت نیمه لوکس - تک قاب ونوس (2)
درب ضد سرقت نیمه لوکس – تک قاب ونوس (2)
درب ضد سرقت قهوه ای روشن

آیا میتوان درب ضد سرقت را بدون تخریب تعویض کرد؟

گروه صنعتی خان در خدمت شما است تا با مشاوره و آگاهی به شما در این امر کمک کند. در بعضی از مواقع چهارچوب مورد نظر بسیار کوچک تر از اندازه درب ضد سرقت مورد نظر باشد. اینطور مواقع حتی با برش چهارچوب خود باز هم اندازه چهارچوب مناسب این درب مورد نظر شما نمی شود. باید در این شرایط تمام چهارچوب خود را از جا درآورده و چهارچوب مخصوص خود درب ضد سرقت را جای گذاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *