درب ضد سرقت ایرانی چه ویژگی هایی دارد؟

84155c24 430c 40ae a241 fb0d7ed05aad

درب ضد سرقت ایرانی؛ به‌طور کامل در داخل کشورمان ایران تولید می‌‌شوند و آن‌ها را می‌‌توان به‌نوعی تقلید از درب‌های ضد سرقت ترک و درب‌های ضد سرقت چینی دانست که با آوردن تکنولوژی ساخت و استفاده از دستگاه‌‌های مدرن، گامی در بومی کردن این صنعت برداشته‌‌اند.

قیمت درب ضد سرقت یکرو فلز تک قاب ونوس کد 41300
درب ضد سرقت یکرو فلز مدل تک قاب ونوس کد 41300

متخصصان ایرانی معمولاً مواد لازم برای ساخت این نوع درب‌ها را را از کشور ترکیه وارد می‌‌کنند. البته برخی مهندسان از محصولات داخلی نیز برای ساخت درب ضد سرقت استفاده می‌‌کنند؛ اما عموماً به دلیل هزینه زیاد دستگاه‌‌های لازم برای تولید این محصولات، ابزار موردنیاز برای ساخت این در‌‌ب‌ها را وارد می‌‌کنند.

چرا درب ضد سرقت ایرانی؟

اگرچه برخی درب‌های ضد سرقت چینی از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند، اما پس از درب ضد سرقت ترک که بالاترین کیفیت را در بین انواع درب ضد سرقت ارائه‌شده در بازار ایران دارد، درب ضد سرقت ایرانی؛ نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار است. درب‌های ضدسرقت ایرانی در مقابله با سارقان عملکرد خوبی دارند، زیرا متخصصان در تولید بهترین درب ضد سرقت ایرانی از تکنولوژی‌های برتر روز استفاده کرده‌اند تا درب ضدسرقت ایمن و استانداری ساخته و جلوی بروز حادثه را بگیرند. یکی از روش‌های سارقان برای ورود به منازل از راه درب استفاده از دیلم و ابزار برای باز کردن درب است. در این درب ضدسرقت، مقاومت بالای چوب و فلزهای به‌کاررفته در آن به‌قدری است که جلوی این کار سارق را می‌گیرد.

همچنین استفاده از بتن در برخی از انواع درب ضد سرقت ایرانی راه هر نوع نفوذی را سد می‌کند. همچنین اگر سارق قصد باز کردن قفل درب را داشته باشد به جهت استفاده از انواع قفل و ترکیب آن و بهره بردن از تکنولوژی آلمانی در قفل‌ها توان باز کردن تمامی قفل‌ها را نخواهد داشت. در بین نمونه‌های خارجی، درب‌های ضد سرقت ایرانی با درب‌های ضد سرقت ترکیه‌ای بیشترین وجه اشتراک را دارند و این به این دلیل است که بخشی از تولید این درب‌ها در ترکیه انجام می‌شود و قسمت عمده کار در ایران مونتاژ می‌شود.
در ساخت این درب ضدسرقت عموماً مواد درجه یک با کیفیت برتر استفاده می‌شود. این درب‌ها بخاطر جنس رویه‌شان علاوه بر زیبایی، دوام و ماندگاری خوبی دارند.

برخی از ویژگی‌های درب ضد سرقت خوب ایرانی:


  • رعایت استانداردهای جهانی
  • تنوع ابعاد و امکان سفارشی سازی
  • کوبه یا درکوب
  • چشمی
  • بازه گسترده قیمت
  • حفاظت در برابر ورود گردوغبار

  • تنوع در طرح و رنگ
  • دوام و استحکام بالا
  • حفاظت از ساختمان در آتش‌سوزی
  • روکوب
  • دستگیره های زیبا
  • قابلیت نصب قفل دیجیتال

  • وجود لایه فولادی درون درب
  • زبانه‌های قفل متعدد
  • عایق صوتی
  • نصب آسان و بی دردسر
  • مقاومت مناسب در برابر سرقت
  • قفل شب بند

اگرچه قیمت درب‌های ایرانی نسبت به دیگر مدل‌ها پایین است، اما برای ایجاد امکان استفاده همه هموطنان از این درب‌ها، برخی مدل‌ها با قیمت‌های پایین‌تری ارائه می‌شوند که به درب ارزان معروف شده‌اند. پس، باید مراقب باشید تا به بهای ارزان خریدن یک درب، هر دربی را به عنوان درب ضدسرقت خریداری نکنید.

هستند سودجویانی که برخی مدل‌های درب‌های MDF معمولی را که ظاهر جذاب‌تری دارند، به عنوان درب امنیتی عرضه می‌کنند، درحالی که این گونه درب‌ها به هیچ وجه مقاومت بالاتری در برابر ورود سارقین ندارند. یکی از بهترین روش‌ها برای پرهیز از خرید این گونه محصولات، خرید از فروشگاه‌های معتبر است.

خرید درب ضد سرقت نیمه لوکس دلفینی کد 81408
درب ضد سرقت نیمه لوکس مدل دلفینی کد 81408

اجزای درب ضد سرقت ایرانی:

قیمت درب ضد سرقت سوپر لوزی cnc کد 81404

درب خان

روکش چوب، MDF یا PVC:

درب‌هایی که از روکش چوب استفاده می‌کنند معمولا قیمت و کیفیت بالاتری دارند. نشانه بارز روکش‌های چوب طرح‌های غیرهماهنگ و تکرارنشده آن‌ها است، اما روکش‌های PVC با توجه به چاپی بودن معمولا از تکرار یک طرح ثابت تشکیل می‌شوند. روکش‌های چوب خود بر حسب این که چوب چه درختی باشند و یا محصول چه کشوری (به طور مثال چوب گردوی روسی) قیمت‌های متفاوتی دارند.

این درب‌ها در نوع یک لنگه و دو لنگه ارائه‌شده و برخی کاملاً از چوب یا با روکش چوب تولید شده‌اند. در طرح‌های دیگری از درب ضد سرقت از برش‌های CNC برای ایجاد شیار و طرح بر روی چوب بهره گرفته‌شده که زیبایی دوچندانی به درب بخشیده است.

درب‌هایی که از روکش چوب برای آن‌ها استفاده شده، عموما قیمت و کیفیت بالاتری دارند. روکش‌های دیگری مانند PVC یا MDF هم برای درهای ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت درب ضد سرقت شیروانی شیشه خور کد 81422
درب ضد سرقت مدل شیروانی شیشه خور کد 81422

تیغه فولادی:

درون درب‌های ضد سرقت خوب ایرانی یک تیغه فولادی به همراه یک شبکه پشتیبان از قوطی فلزی قرار گرفته است تا امکان ورود به آپارتمان با شکستن درب ضد سرقت وجود نداشته باشد.
از نشانه‌های درب‌های ضد سرقت سنگین به دلیل همین تیغه فلزی درون آن است، از این رو درب‌های سبک به طور معمول مناسب نیستند. چراکه نشانه عدم وجود تیغه فلزی درون آن‌هاست. البته متاسفانه برخی سازندگان با استفاده از مصالح دیگر درب را سنگین می‌کنند تا مشتریان دچار اشتباه شوند.
ورقه فولادی درب‌های ضد سرقت یک لایه هستند و ضخامت این ورقه یکی از عوامل موثر در قیمت این درب‌ها است. ضخامت این ورق فولادی معمولا از 8 میلی‌متر کمتر نیست و تا حدود 1.5 سانت هم افزایش می‌یابد.

چارچوب:

چارچوب درب ضدسرقت بخش مهمی از این محصول است. چارچوب‌های درب ضد سرقت ایرانی همگی تولید داخل هستند. حتی چارچوب برخی درب‌های ترک هم در داخل تولید می‌شود و تنها خود قسمت درب از ترکیه وارد می‌شود. این موضوع به دلیل این است که تولید چارچوب بسیار ساده بوده و به فناوری خاصی نیاز ندارد. همچنین وجود معادن و کارخانه‌جات تولید فولاد و آهن در کشور، تولید این بخش را به صرفه کرده است.

آنچه در چهارچوب درب مهم است، استحکام و امنیت آن است و دیگری هماهنگ بودن با خود درب. هر چه خود درب سنگین‌تر باشد می‌بایست چارچوب قوی‌تری نیز برای آن به کار برده شود تا بتواند این وزن را به سادگی تحمل کند. استحکام چارچوب هم از این لحاظ مهم است که سارقین نتوانند با خم کردن آن به لولاها و یا قفل‌های درب دسترسی پیدا کنند و درب را به سادگی باز نمایند.

قیمت درب ضد سرقت ایرانی

درب های ضد سرقت ایرانی قیمت مناسبی نسبت به مدل های خارجی دارند. همین موارد سبب می شود تا بیشتر افراد خرید درب ضدسرقت ایرانی را در اولویت قرار دهند. قیمت این درب ها به طور میانگین دو میلیون تومان می باشد که با این قیمت تقریبا هیچ درب خارجی را نمی توانید خریداری نمایید.

کیفیت درب های ضد سرقت ایرانی نیز به نسبت قیمتی که دارد بالاست. حتی برخی از آن ها با نمونه های خارجی نیز رقابت می کنند. تمام نکات ایمنی و امنیتی از جمله ورق فولادی با کیفیت، قفل ها و یراق آلات مناسب و پنهان بودن لولاها در درب های ضد سرقت ایرانی به خوبی رعایت شدند و شما می توانید با خیال راحت این محصول را خریداری نمایید.

دلایل قیمت ارزان‌تر محصولات تولیدی درب امن نسبت به نمونه‌های مشابه موجود در بازار:

  • تولید کلیه متريال و مواد اولیه تولید درب ضد سرقت در داخل کارخانه.
  • از صفر تا صد بودن درب ضدسرقت در داخل کارخانه.
  • تولید انبوه که منجر به کاهش هزینه تولید می‌شود.
  • مدیریت صحیح بهروری و گزارش ماهانه و دقیق به منظور بهبود منظم سیکل راندمان تولید.
  • فروش فقط از طریق دفتر شرکت و حذف واسطه‌ها.
  • کم کردن هزینه‌های جاری و تبلیغات و اختصاص آن‌ها برای بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی که خود بهترین تبلیغ موثر برند ماست.
  • رضایت به سود حداقلی جهت کسب فروش بیشتر و توسعه بازار.

تفاوت درب ضد سرقت ایرانی با درب ضد سرقت چینی:

خرید و قیمت درب ضد سرقت نردبانی ونگه کد 45224
درب ضد سرقت مدل نردبانی ونگه کد محصول 45224

به طور معمول درب‌های ضدسرقت ایرانی تفاوت زیادی با مدل‌های چینی دارند و این تفاوت در بخش‌های مختلفی مطرح است. درب‌های چینی در گذشته بخش بزرگی از بازار کشور را در اختیار خود داشتند. البته هنوز هم درب‌های چینی مشتریان زیادی در کشور ما دارند، اما افزایش قیمت دلار و تحریم‌های اعمال شده علیه ایران باعث افزایش قیمت آنها شد و از فروش آن‌ها کاسته شد.

یکی از برترین ویژگی درب‌های چینی که نقش زیادی در محبوبیت آنها دارد، روکش فلزی آن‌ها می‌باشد. یعنی در این درب‌ها، بر خلاف درب‌های ایرانی به جای استفاده از یک یا دو لایه فولادی درون درب، روکش دو طرف درب از فولاد ساخته شده است. این امر مزایا و معایب خاص خود را دارد.

یکی از مزیت‌های مهم این درب‌ها، این است که امکان کلاهبرداری در آنها به حداقل ممکن می‌رسد؛ چراکه بخش فولادی آن‌ها در روکش آن‌ها قرار دارد و مشتری می‌تواند جنس آن‌ها را به طور دقیق چک کند. اما یکی از معایب این درب این است که معمولا ظاهر آن‌ها در حد ظاهر درب‌های ترک یا درب‌های ایرانی با کیفیت نیست.

درب ضد سرقت ایرانی یا خارجی؟ کدام مناسب تر است؟

درب ضد سرقت ایرانی از لحاظ ظاهری و طرح ،شباهت به درب های ضد سرقت ترک دارد، و بعضی از اجزای آن مانند یراق آلات از نوع ترک آن استفاده می شود.همجنین امکان سفارشی ساختن و تغییر ابعاد، خدمان پس از فروش از مزیت های آن به شمار میرود.

درب ضد سرقت ایرانی خوب و باکیفیت که مطابق استانداردهای جهانی ساخته شده است بدون اغراق به طور کامل می تواند انتظارات خریداران از خرید یک درب ضد سرقت را برآورده کند.

نکته ای درباره قفل درب ضد سرقت ایرانی

 شما اگر از بهترین و مرغوب ترین درب ضد سرقت هم استفاده کنید زمانی می توانید از غیر نفوذ بودن درب ضد سرقت به طور کامل اطمینان داشته باشید که قفل و یراق آلات نصب شده روی درب هم از بهترین نوع باشد و از نوع قفل ضد سرقت باشد.

به طور کلی تمام اجزای درب ضد سرقت باید استاندارد و دارای استاندار برای یک درب ضد سرقت باشند. در نتیجه موقع خرید درب ضد سرقت ایرانی به ضد سرقت بودن قفل و سایر اجزای آن دقت داشته باشید.

سوالات متداول

درب ضد سرقت ایرانی چه ویژگی هایی دارد؟

به‌طور کامل در داخل کشورمان ایران تولید می‌‌شوند و آن‌ها را می‌‌توان به‌نوعی تقلید از درب‌های ضد سرقت ترک و درب‌های ضد سرقت چینی دانست که با آوردن تکنولوژی ساخت و استفاده از دستگاه‌‌های مدرن، گامی در بومی کردن این صنعت برداشته‌‌اند.

چرا باید درب ضد سرقت ایرانی را انتخاب کنیم؟

درب‌های ضدسرقت ایرانی در مقابله با سارقان عملکرد خوبی دارند، زیرا متخصصان در تولید بهترین درب ضد سرقت ایرانی از تکنولوژی‌های برتر روز استفاده کرده‌اند تا درب ضدسرقت ایمن و استانداری ساخته و جلوی بروز حادثه را بگیرند.

درب ایرانی با کدام از درب های دیگر وجه اشتراک دارد؟

درب‌های ضد سرقت ایرانی با درب‌های ضد سرقت ترکیه‌ای بیشترین وجه اشتراک را دارند و این به این دلیل است که بخشی از تولید این درب‌ها در ترکیه انجام می‌شود و قسمت عمده کار در ایران مونتاژ می‌شود.

قیمت درب ضد سرقت ایرانی چگونه است؟

اگرچه قیمت درب‌های ایرانی نسبت به دیگر مدل‌ها پایین است، اما برای ایجاد امکان استفاده همه هموطنان از این درب‌ها، برخی مدل‌ها با قیمت‌های پایین‌تری ارائه می‌شوند که به درب ارزان معروف شده‌اند. پس، باید مراقب باشید تا به بهای ارزان خریدن یک درب، هر دربی را به عنوان درب ضدسرقت خریداری نکنید.

تفاوت مدل های ایرانی با چینی در چیست؟

به طور معمول درب‌های ضدسرقت ایرانی تفاوت زیادی با مدل‌های چینی دارند و این تفاوت در بخش‌های مختلفی مطرح است. درب‌های چینی در گذشته بخش بزرگی از بازار کشور را در اختیار خود داشتند

دلیل محبوبیت درب ضد سرقت چینی چیست؟

روکش فلزی آن‌ها می‌باشد. یعنی در این درب‌ها، بر خلاف درب‌های ایرانی به جای استفاده از یک یا دو لایه فولادی درون درب، روکش دو طرف درب از فولاد ساخته شده است. این امر مزایا و معایب خاص خود را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *