7 مزیت اصلی درب ضد سرقت

7 مزیت اصلی درب ضد سرقت

قیمت درب ضد سرقت تک قاب ونوس ونگه کد 45222

درب‌های ضد سرقت‌ به شکلی تولید می‌شوند تا عالی ترین استقامت را در مقابل هر گونه پرس خارجی‌ داشته باشند. ایجاد درب‌ها به راه های متفاوتی شکل خواهد گرفت. اما‌ به صورت عمومی دارای یک ترکیب‌ ثابت‌ می باشند. اکثر این درب‌ها از لایه‌‌های‌ بادوام فلز و چوب‌ ایجاد شده‌اند. به همین علت است‌ که سارقان نمی‌توانند آن‌ ها بشکنند یا رویشان شکاف و شکستگی ایجاد‌ کنند. در ادامه به مزایای درب ضد سرقت اشاره شده است.

درب ورودی ساختمان
خرید درب ضد سرقت تک قاب ونوس نوین کد 45202

7 مزیت اصلی درب ضد سرقت

امروزه اشخاص خواهان ایمن‌ ترین ابزار برای ایجاد‌ ایمنی در منزل و محل‌ حرفه خود‌ می باشند. یکی از روش های تقویت ایمنی منزل و محل‌ کار‌ یا هرجای دیگر ، استفاده از درب های ضد سرقت‌ است. فرقی نخواهد داشت که شما یک درب‌ ضد سرقت‌ ایرانی تهیه کنید یا یک درب‌ ضد سرقت‌ ترک‌ یا یک درب‌ ضد سرقت‌ چینی‌. در هر حالت یک درب ضد سرقت‌ باکیفیت ایمنی شما را تأمین می نماید.

درب خان

مزایای درب ضد سرقت چیست؟ چرا باید از درب ضد سرقت استفاده کنیم؟


bg circle

امنیت‌ بالا

به احتمال‌ فراوان در آغاز، شما تصور‌ می نمایید که امنیت‌ درب های فلزی ، از امنیت‌ درب های ضد سرقت‌ چوبی کامل تر می باشد. فکر کنید‌ شما در سفر‌ می باشید و درب منزل شما یک درب ضد سرقت‌ چوبی است . دزدان در اول برای نفوذ به خانه سعی‌ دارند با بکارگیری از راه های کم سر و صدا‌ ، همانند گشودن قفل‌ با استفاده‌ از کارت‌ بانکی‌ یا خارج کردن روزت (محافظ قفل) می کنند. در این زمان به علت چوبی بودن‌ نمای خارجی درب ، سعی‌ در تخریب‌ روکش چوبی می کنند.

حتی در صورتی‌ که سارق نتواند به خانه شما نفوذ نماید همین موضوع ، شما را با هزینه‌ تعمیر‌ روکش درب مواجه می سازد. به این دلیل یکی از مزایای درب ضد سرقت فلزی این است که سارق وسوسه به ویران ساختن روکش خارجی درب نمی گردد.

<درب ضد سرقت شهریار

سیستم‌ قفل‌ اتوماتیک

بیشتر این درب های ضد سرقت‌ دارای سیستم‌ قفل‌ اتوماتیک می باشند. بلافاصله بعد از بستن‌ درب ، به شکل اتوماتیک قفل‌ می‌شود‌. این، موضوع مهمی می باشد، چون چنانچه شخص بلافاصله بعد از ترک‌ محل؛ فراموش کند‌ که درب را قفل‌ نماید، با قفل‌ اتوماتیک درب، هیچ‌ گونه‌ مساله امنیتی‌ پیش‌ نخواهد آمد. به همین علت شخص نباید برای قفل‌ بودن‌ درب یا باز‌ ماندن‌ آن مضطرب باشد‌. سیستم‌ قفل‌ اتوماتیک ، حتی در هنگام فراموشی‌ قفل‌ کردن‌ درب و ترک‌ محل ، سبب فراهم‌ نمودن ایمنی در محل‌ می‌شود‌.

قیمت درب ضد سرقت دو قاب شطرنجی کد 81405
درب ضد سرقت مدل دو قاب شطرنجی کد 81405

گوناگونی مدل و طرح

همانگونه که می دانید، یکی از عوامل تاثیر گذار در زیباتر شدن‌ نمای ساختمان‌ ، وجود طراحی‌های‌ جدید و زیبارو بر روی درب ضد سرقت‌ است. درب های ضد سرقت‌ چوبی دارای مدل های گوناگون بسیاری می باشند. در اصل هر طرحی که در ذهن خود دارید قابلیت‌ انجام خواهد داشت. منتها درب های فلزی دارای تنوع‌ کمتری نسبت به چوبی است.

شیک و مدرن‌:

از جمله مزایای درب ضد سرقت، شکل‌ شیک و ظاهر‌ نوین آن می باشد. در ساختمان‌ سازی نوین با دقت به محل ویژه‌ دکوراسیون داخلی‌ بهره برداری از این‌ گونه درب‌هایی است که جذابیت زیادی به‌دنبال‌ خواهد داشت. که در کنار‌ ایمنی‌ زیاد می تواند زیباترین گزینه برای منزل های نو ساخت و نوین باشد‌. درب‌های ضد سرقت‌ در انواع‌ مدل‌ و رنگ تهیه‌ می گردند که انتخاب‌ را برای شخص ساده‌تر می‌سازد .
خرید درب ضد سرقت مدرن مدل 604 کد 41604
درب ضد سرقت مدرن مدل 604 کد 41604
قیمت درب ضد سرقت شیروانی شیشه خور کد 81422
قیمت درب ضد سرقت شیروانی شیشه خور کد 81422

عمر‌ زیاد

اکثراً درب های ضد سرقت‌ به علت کیفیت‌ بسیار بالایی که در اجزاء و قطعات آن ها دیده‌ می‌شود‌ و هم استقامت زیادی که دارند از عمر‌ زیادی در مقابل به درب‌های عادی بهره‌مند می باشند. بر این‌ اساس یک بار‌ هزینه‌ نمودن برای خریداری یک درب ضد سرقت‌ با کیفیت‌ شما را تا سال‌های زیادی از مخارج اضافی‌ دور‌ می سازد.

لولا‌های‌ درب ضد سرقت‌

استفاده از لولای با کیفیت امری ضرروی است و جزو مزایای درب ضد سرقت به حساب می آید. نوع‌ لولا‌هایی‌ که به کار‌ رفته است‌ برای باز و بسته‌ نمودن آسان درب به کیفیت‌ لولا‌ بستگی‌ دارد‌. تاپ ترین لولا‌ در بازار‌ امروزه، لولای بلبرینگ دار است‌ و تعداد‌ آن باید‌ 3 لولا‌ باشد‌.

درب ضد سرقت قهوه ای روشن

آیا قیمت‌ نسبتا سنگین این درب ها جزو‌ مزایا‌ی درب ضد سرقت محسوب‌ می‌شود‌؟

درب ضد سرقت لوکس مدل دو قاب ریشه مازلو کد 81424
درب ضد سرقت لوکس مدل دو قاب ریشه مازلو کد 81424

بی‌ تردید قیمت‌ درب های ضد سرقت‌ با کیفیت‌ مطلوب آن نسبتا گران‌ است‌. ولی با تمام‌ مزایایی‌ گفته شد در بالا و دارد‌ بی‌ شک ارزش‌ سرمایه‌ گذاری را خواهد داشت. چون هیچ‌ قیمتی‌ برای اولویت‌ که محافظت‌ از شما و خانواده‌ شما است‌ وجود نخواهد داشت.

مسلماً اصلی‌ ترین مزایا‌ و معایب‌ درب ضد سرقت‌ این می باشد که ایمنی خانه‌ شما را افزایش‌ می دهد. یک درب ضد سرقت‌ با کیفیت‌ زیاد ، نفوذ مجرمان به خانه‌ شما را تا حدودی نشدنی می کند. در اصل، حتی ظاهر‌ یک درب ضد سرقت‌ مجرمان را منصرف‌ می نماید. چون آن ها تقلا و سر و صدای ناشی‌ از شکستن‌ درب امنیتی‌ را درک‌ می کنند و در عوض‌ توجه‌ خود‌ را به اهداف آسان‌ تر می برند.

به طور مثال سالانه‌ بیشتر از ۲۰۰ هزار‌ دزدی در کشور‌ گزارش‌ می گردد و ۷۰ درصد مهاجمان از درب ورودی‌ وارد شده‌ اند. کاملاً‌ عقلانی است‌ که درب ورودی‌ منزل را تا جایی که قادر هستید ایمن‌ نمایید.

دیگر مزایای درب ضد سرقت علاوه بر 7 مزیت درب ضد سرقت که بهتر است بدانید:

  • درب های ضد سرقت‌ بیشتر بازدارنده و عایق رطوبت‌ و حرارت‌ می باشند
  • عایق‌ سر و صدا‌ میباشند
  • درب ضد سرقت‌ از هدر رفتن انرژی‌ جلوگیری‌ می نماید
  • استقامت بالا‌ در مقابل فشار‌ خارجی‌
  • قابلیت‌ نصب‌ تاپ ترین و مرغوب‌ ترین قفل‌ ضد سرقت‌
  • استقامت بالا‌ در مقابل‌ حرارت‌
  • چهارچوب و ضخامت‌ درب ضد سرقت‌ عالی
  • حاوی اجزاء مهمی ، چون‌ زنگ ، چشمی ، زنجیر‌ درب ، چهارچوب مقاوم‌ و . . .
  • از ورود‌ گرد‌ و غبار‌ و آلودگی‌‌های‌ هوای بیرون‌ به داخل منزل یا محل‌ کار‌ ممانعت می‌کنند.
  • استقامت حداکثری نسبت‌ به رنگ پلی استر
7 مزیت اصلی درب ضد سرقت

در پایان

به طور خلاصه اگر به دنبال امنیت و آرامش خود و خانوادتان هستید پیشنهاد درب خان به شما این میباشد که از درب های ضد سرقت استفاده فرمایید. با توجه به سلایق و نیازهای خود می‌توانید درب‌ های ضد سرقت را با طرح ها، مدل ها و قیمت های مختلف خریداری فرمایید.

سوالات متداول

چرا سارقان نمی توانند درب ضد سرقت را بشکنند؟

ایجاد درب‌ها به راه های متفاوتی شکل خواهد گرفت. اما‌ به صورت عمومی دارای یک ترکیب‌ ثابت‌ می باشند. اکثر این درب‌ها از لایه‌‌های‌ بادوام فلز و چوب‌ ایجاد شده‌اند.

مزایای درب ضد سرقت فلزی چیست؟

یکی از مزایای درب ضد سرقت فلزی این است که سارق وسوسه به ویران ساختن روکش خارجی درب نمی گردد.

سیستم قفل اتوماتیک چگونه کار می کند؟

بلافاصله بعد از بستن‌ درب ، به شکل اتوماتیک قفل‌ می‌شود‌. این، موضوع مهمی می باشد، چون چنانچه شخص بلافاصله بعد از ترک‌ محل؛ فراموش کند‌ که درب را قفل‌ نماید، با قفل‌ اتوماتیک درب، هیچ‌ گونه‌ مساله امنیتی‌ پیش‌ نخواهد آمد.

عوامل تاثیر گذار در زیبایی ساختمان چیست؟

یکی از عوامل تاثیر گذار در زیباتر شدن‌ نمای ساختمان‌ ، وجود طراحی‌های‌ جدید و زیبارو بر روی درب ضد سرقت‌ است. درب های ضد سرقت‌ چوبی دارای مدل های گوناگون بسیاری می باشند

از چه لولایی باید استفاده کنیم؟

تاپ ترین لولا‌ در بازار‌ امروزه، لولای بلبرینگ دار است‌ و تعداد‌ آن باید‌ 3 لولا‌ باشد‌.

آیا قیمت‌ نسبتا سنگین این درب ها جزو‌ مزایا‌ی درب ضد سرقت محسوب‌ می‌شود‌؟

بی‌ تردید قیمت‌ درب های ضد سرقت‌ با کیفیت‌ مطلوب آن نسبتا گران‌ است‌. ولی با تمام‌ مزایایی‌ گفته شد در بالا و دارد‌ بی‌ شک ارزش‌ سرمایه‌ گذاری را خواهد داشت. چون هیچ‌ قیمتی‌ برای اولویت‌ که محافظت‌ از شما و خانواده‌ شما است‌ وجود نخواهد داشت.

چند مزایای درب ضد سرقت چیست؟

درب های ضد سرقت‌ بیشتر بازدارنده و عایق رطوبت‌ و حرارت‌ می باشند
عایق‌ سر و صدا‌ میباشند
درب ضد سرقت‌ از هدر رفتن انرژی‌ جلوگیری‌ می نماید
استقامت بالا‌ در مقابل فشار‌ خارجی‌
قابلیت‌ نصب‌ تاپ ترین و مرغوب‌ ترین قفل‌ ضد سرقت‌
استقامت بالا‌ در مقابل‌ حرارت‌
چهارچوب و ضخامت‌ درب ضد سرقت‌ عالی
حاوی اجزاء مهمی ، چون‌ زنگ ، چشمی ، زنجیر‌ درب ، چهارچوب مقاوم‌ و . . .
از ورود‌ گرد‌ و غبار‌ و آلودگی‌‌های‌ هوای بیرون‌ به داخل منزل یا محل‌ کار‌ ممانعت می‌کنند.
استقامت حداکثری نسبت‌ به رنگ پلی استر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *