چگونه با درب ضد سرقت منزل ایمنی داشته باشیم؟

ضد سرقت

متاسفانه همه روزه در سطح شهر خود شاهد سرقت هایی از منازل همشهریان ، دوستان و یا آشنایان خود هستیم که باعث وارد آمدن صدمات مالی و روانی جبران ناپذیری به مالک ساختمان می شود ؛ قطعا هیچ روش نیست که ایمنی منزل شما را در برابر سارقان صد در صد کند اما با رعایت برخی نکات و نصب برخی وسایل کار سارقان را می توانید سخت تر کنید تا ریسک ورود به منزل شما را نکنند . در این مطلب سعی می کنیم برخی از این نکات را برایتان یادآوری کنیم :

1 – عدم نگهداشتن وسایل قیمتی در منزل : امروزه دیگر کمتر کسی طلا ، جواهرات و اشیای قیمتی خود را درون منزل شخصی نگه میدارد و بیشتر از صندوق امانت بانک استفاده می کنند ؛ اما اگر شما همچنان قصد نگه داشتن آن را در خانه دارید در امن ترین محل منزل قرار دهید . اتاق خواب اولین جایی است که سارقین سراغ آن می روند پس این محل را فراموش کنید .

2 – نصب درب ضد سرقت : درب های ضد سرقت به خاطر داشتن ضخامت بیشتر و استفاده از قفل های بیشتر قطعا کار سارقان را سخت می کند ؛ یک درب ضد سرقت استاندارد باید حداقل دارای دو قفل یکی در وسط و دیگری در بالا باشد .  در صورت نیاز به استفاده از درب ضد سرقت حتما از تولید کنندگان معتبر خرید کنید .

3 – سیستم ایمنی دزدگیر : استفاده از دزدگیر هم در صورت داشتن توان مالی حتما توصیه می شود .

4 – حفاظ آکاردئونی : حفاظ های آهنی آکاردئونی چه برای درب های چوبی و چه ضد سرقت حتما توصیه می شود چون زمان سرقت را بسیار طولانی می کند . در صورت استفاده از درب آکاردئونی حتما دو قفل بر رویش بزنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *