درب ضد سرقت سفید

residential design cadkay llc img f401d67d095ab72a 6281 1 c1be1c7 w360 h360 b0 p0

درب ضد سرقت سفید رنگ یکی از پرطرفدار ترین مدل درب های ضد سرقت در جهان امروز است. در نگهداری این نوع درب باید دقت زیادی داشت چون به دلیل رنگ روشن به تمیز کاری زیادی نیاز دارد اما در مقابل جلوه بسیار زیبایی به منزل شما می بخشند.

اولین چیزی که در خرید درب ضد سرقت برای مردم اهمیت زیادی دارد، ظاهر زیبای درب و همچنین رنگ آن است. رنگ و طراحی درب‌های ضد سرقت تاثیر بسیار زیادی در شکل و شمایل منزل و زیبایی آن دارد. در بین دنیای رنگارنگ و زیبای رنگ‌ها، رنگ سفید جذابیت و همچنین طرفداران خیلی زیادی در میان افراد مختلف دارد. بر اساس روانشناسی رنگ‌ها، به صورت کلی رنگ سفید رنگی است که استرس را کاهش می دهد و با حس آرامش و شادی همراه است.

درب ضد سرقت سفید رنگ

در گذشته درب‌های ضد سرقت به اندازه امروز متنوع نبودند و تنها رنگ قهوه‌ای محصول بود که در بازار موجود بود. اما با استقبال زیاد از این محصول و وجود سلیقه های مختلف و درخواست بسیار زیاد انواع درب ضد سرقت با رنگ سفید هم وارد بازار شد. همان‌طور که گفته شد این محصولات بسیار شیک و زیبا هستند و تنها مسئله در نگهداری این رنگ از درب ضد سرقت نسبت به دیگر محصولات است.

رنگ سفید جزو پرفروش‌ترین رنگ‌ها در میان درب های ضد سرقت است. درب ضد سرقت سفید رنگ هم به آسانی با نمای رنگ های بیرونی و داخلی منزل ست شده زیبایی خاصی به خانه میدهد. در ساخت درب های ضد سرقت ایمن صرف نظر از رنگشان از ورق فولادی ضخیم استفاده می شود و یک درب ضد سرقت باکیفیت و مدرن باید عایق صوتی و حرارتی باشد.

west palm beach penthouse renovation cambridge construction llc img 7f1182be0afdc025 3125 1 92fe51d w360 h360 b0 p0

اگر به دنبال خانه ای ایمن و زیبا برای خود و خانواده خود هستید پیشنهاد می کنیم درب ضد سرقت سفید را انتخاب کنید. این درب ها علاوه بر آرامش، امنیت را به شما هدیه می دهند.

انواع درب‌های ضد سرقت سفید

 رنگ بندی در در بازار کشور ایران خیلی متنوع نیست و بیشتر درب‌های ضد سرقت در دو رنگ سفید و قهوه‌ای در دسترسی هستند. این درب ضد سرقت؛ از رنگ‌های متنوعی است که انتخاب مناسبی برای خانه‌های مدرن و با دکوراسیون ساده است.

البته بعضی از مدل‌های درب‌های ضد سرقت سفید رنگ نیز دارای طرح‌های کلاسیک و متنوع هستند که از آن جمله می‌توان به رنک سفید و طلایی آن اشاره کرد. در برجستگی‌ها و فرورفتگی‌های روکش این درب‌ها با رنگ طلایی پوشانده شده است. روکش اصل و زمینه این درب رنگ سفید است. 

روانشناسی رنگ سفید و کاربرد آن در دکوراسیون

رنگ سفید، مخالف تیرگی و تاریکی است. رنگ سفید رنگی مثبت، نورانی و مهیج به حساب می‌آید و القاء کننده حس خوب، آرامش، صفا و آسایش است. رنگ سفید تکانه های احساسی و نا امیدی را تسکین داده و کمک می کند تا احساسات، افکار و روح شما را پاک سازد. این رنگ با سردی و تمیزی همراه می شود، چرا که رنگ برف و تمیزی می باشد.

بروز ترین مدل های درب ضد سرقت سفید

درب ضد سرقت سفید یکی از مدل‌هایی است که در این روزها خیلی توجه خریداران را به خود جلب کرده است. امروزه به دلیل استقبال مردم برای خرید این درب ها و وجود سلایق مختلف سعی شده است این درب ها در مدل ها و طرح های مختلف تولید شوند که یکی از پرفروش ترین این محصولات، درب سفید رنگ می باشد.

درب ضد سرقت سفید طلایی هم از محصولات شیک بازار می باشد که دارای جلوه ای بسیار زیبا می باشد. این رنگ مناسب افراد سخت پسند و حساس است.

مزایا و معایب درب‌های ضد سرقت به رنگ سفید

برای بررسی مزایا و معایب این درب، اول باید مدل دربی که انتخاب کرده‌اید تعیین شود. برای نمونه یک درب ضد سرقت شیشه خور سفید ممکن است مزایایی متفاوتی در برابر با درب‌های بدون شیشه داشته باشد. اما به طور کلی، همه درب‌های ضد سرقت، چه از نوع درب ضد سرقت سفید طلایی باشند و چه از نوع درب‌های ضد سرقت قهوه‌ای معمولی، مزایای بی‌شماری دارند.

برخی از مهم‌ترین مزیت آن ها عبارتند از:

  •  عایق عالی حرارت و صوت
  •  مقاومت زیاد در مقابل با ضربه و داشتن بدنه‌ای محکم
  •  قابلیت عایق ‌بندی ساختمان در برابر گرما و سرما
  •  مقاوم در برابر نیروهای خارجی
  •  کیفیت زیاد و طول عمر بالا

اگر چه درب‌های ضد سرقت با تکیه بر مزایای مطرح شده گزینه‌ای ایمنی برای محافظت از ساختمان در برابر سرقت و دزدی هستند؛ اما این مزایای بعضی اوقات ممکن است به معایب محصول تبدیل شوند. برای نمونه اگر آتش ‌سوزی در ساختمان رخ دهد؛ نشکن بودن این درب‌ها سبب ‌شده که کار امداد و نجات برای نیروهای امدادی کمی با مشکل روبرو شود.

البته با ورود محصولات مکمل به بازار این مشکل نیز کاملا قابل حل است. در این شرایط خاص، اگر در مشاعات از درب‌های ضد حریق استفاده شده باشد؛ از گسترس آتش به واحدها جلوگیری شده و نیروهای آتش‌نشانی زمان به نسبت زیادی را برای نجات جان ساکنین دارند.

download

مشخصات ظاهری درب های ضد سرقت سفید رنگ

از پر اهمیت‌ترین مشخصات ظاهری درب های ضد سرقت سفید رنگ می‌توان به موارد ذیل اشاره داشت:

  •  در انواع مختلف طیف رنگ سفید شامل: سفید استخوانی، سفید عاجی، صدفی، و شیری ساخته شده اند.
  •  این درب ها دارای طراحی های مختلف هستند.
  •  روکش این درب ها در دو مدل براق و مات می باشد.
  •  روکش این درب ها از نوع PVC یا MDF است.
  •  دستگیره و درکوب این درها از نوع هلالی، عثمانی، و میله ای است.
  • دو قفل مجزا و درکوب چشمی دارند.
  • اکثر درب های ضدسرقت سفید موجود در بازار ایران دارای قفل و ابزار یراق کاله ترکیه هستند. 

به صورت کلی از نظر مشخصات درب ضد سرقت سفید رنگ تفاوتی با دیگر درب ها ندارد و تفاوت اصلی آن در رنگ و شاید روکش بکار رفته در آن باشد.

پر طرفدار ترین مدل درب ضد سرقت سفید

درب‌های ضد سرقت یکی از پر استفاده ترین مورد برای استفاده برای درب ورودی ساختمان هستند. این درب‌ها در مدل و طرح‌های مختلف تولید و بیشتر امکان تولید این محصولات در رنگ‌های مختلف فراهم شده است. در سال‌های گذشته درب ضد سرقت سفید رنگ از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شده و افراد زیادی قصد خرید این مدل از محصولات را دارند. از محبوب‌ترین مدل درب ضد سرقت به رنگ سفید می توان به مدل ونوس و سارای اشاره داشت.

قیمت درب ضد سرقت سفید

قیمت درب ضد سرقت به عوامل مختلفی بستگی دارد. در بعضی از مدل ها رنگ های مختلف دارای قیمت مختلفی نیز می باشند. از دیگر موارد تاثیر گذار در قیمت درب های ورودی و درب ضد سرقت می توان به ابعاد، نوع روکش درب و یراق آلات نصب شده اشاره داشت.

images 2

در زمان خرید درب ضد سرقت سفید باید به چه فاکتورهایی توجه داشت؟

در پاسخ به این سوال که درب ضد سرقت سفید بهتره یا قهوه ای باید به چند فاکتور مهم توجه کنید. به صورت کلی قیمت اکثر درب‌های ضد سرقت و حتی درب اتاقی برگرفته از چند فاکتور مهم است.

اولین و مهم‌ترین موردی که تاثیر مستقیمی در این نرخ دارد؛ متریالی است که در خط تولید استفاده شده است. کیفیت و مرغوبیت متریال مورد استفاده در ساخت، بیشتر از هر چیزی روی قیمت درب‌های ضد سرقت تاثیرگذار است. در نتیجه در ابتدای راه خرید درب باید مشخص کنید که چه نوع دربی برای ساختمان خود نیاز دارید. برای نمونه قیمت درب ضد سرقت فلزی سفید نسبت به قیمت درب ضد سرقت سفید چوبی متفاوت است. چون که در ساخت این دو محصول از دو متریال مختلف استفاده شده است.

بعد از مشخص شدن این فاکتور، بهتر است برند درب خود را مشخص کنید. در حال حاضر درب‌های ضد سرقت فراوانی در بازار وجود دارد که هر کدام محصول یک برند خاص و تولید شده در کشورهای مختلف هستند. از میان همه این محصولات، درب‌های سفید ضد سرقت ساخت کشورهای ترکیه و ایران از نظر کیفیت تقریبا یکسان هستند؛ این در حالی است که قیمت درب ضد سرقت سفید ایرانی نسبت به نمونه ترک کمی مناسب‌تر است. لازم به ذکر است که تولیدات داخلی هم از نظر کیفیت درجات متفاوتی دارند.

5 ویژگی درب‌های ضد سرقت که باید به آن توجه داشت:

ایجاد یک فضای هارمونیک (متناسب) در خانه:

شاید با خود بگویید هارمونیک نیز یکی از آن کلمات نا آشنایی است که برای بالا بردن ارزش کالا از آن استفاده می شود. اما در مورد درب سفید اینگونه نیست. هارمونیک در لغت به معنی تناسب و هماهنگی با محیط است. رنگ سفید نیز به عنوان یک رکن اصلی دکوراسیون، ایجاد کننده تناسب میان رنگ های مختلف است.

زمانی که شما در ورودی اتاق ها و منزل خود از درب سفید رنگ استفاده کنید، به گونه ای این اجازه را دادید که هر رنگی در کنار آن قرار گیرد. درب ضد سرقت سفید به شما کمک کرده تا فضای منزل خود را یکپارچه کنید. این یکپارچگی و فضای دارای تناسب از نظر بصری، سبب می شود تا حس آرامش شما در منزل بیشتر باشد. هر دربی، به عنوان راه ورود به فضاهای مختلف خانه باید این احساس آرامش را به وجود آورد.

مناسب برای سبک های مدرن در دکوراسیون

در سبک های دکوراسیون مدرن رنگ بندی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در کنار انتخاب وسایل و دکوری ها، باید طیف رنگ بندی بین آن ها نیز مورد توجه قرار بگیرد. به سبب اهمیت رنگ بندی، از رنگ های خنثی و طبیعی استفاده بیشتری می شود. استفاده از این رنگ ها در دیوارها و درب ها بیشتر می باشد.

images

به همین دلیل است که درب ضدسرقت سفید، به عنوان یک درب خنثی با رنگ طبیعی، کاملا مطابق استانداردهای دکوراسیون مدرن است. درب های تیره رنگ، انتخاب را برای شما محدودتر می کنند زیرا که باید در انتخاب رنگ وسایل خانه رو به رنگ های خنثی بیاورید. هر چند، درب سفید گستره انتخاب را برای شما بیشتر می کند. حتی در قسمت خارجی خانه نیز، استفاده از عناصر مدرن طراحی در کنار درب سفید، یک فضای شیک و لاکچری را به وجود می آورد.

قابل استفاده برای فضاهای کوچک یا محدود

درست است که درب در قدم اول باید کارکرد ایمنی و حفظ امنیت را داشته باشد، اما در قدم های بعدی باید به سراغ مسائل دیگر برود. بسیار پیش آمده که فضای راهرو ورودی داخلی یا خارجی یک خانه، محدود است. حتی ممکن است متراژ خانه کم باشد و در نتیجه فضا بسته به نظر برسد. راهکار چیست؟ یکی از بهترین راه ها استفاده از درب ضدسرقت سفید است.

این درب فضای خانه را بزرگ تر می کند. در اصل کارکرد رنگ های خنثی و طبیعی در همین است که با استفاده از ترفندهای زیبایی شناسی، خانه را تغییر دهد. این مسئله در مورد درب های ضد سرقت بسیار اهمیت دارد. این درب ها نسبت به درب های ساده، کمی قطور تر و سنگین تر هستند. گویی که فضای بیشتری را اشغال می کنند؛ هر چند که اینطور نباشد. به همین خاطر بهتر است برای این درب ها از رنگ های خنثی استفاده کنید. درب ضدسرقت سفید می تواند از هر لحاظ انتخاب خوبی باشد.

پیش رفتن مطابق مد روز در دکوراسیون

بخش ضد سرقت بودن درب به مسائل امنیتی بر می گردد و به مد و به روز بودن ارتباطی ندارد. هر چند، رنگ درب در این به روز بودن تاثیر دارد. بعضی رنگ ها هستند که به آن ها رنگ های امن می گویند. به این معنی که در طول زمان کاربرد خود را از دست نمی دهند و قدیمی نمی شوند. برای مثال، شاید در دوره ای درب های رنگی مد شود اما مقطعی است و بعد از تمام شدن این مقطع، شما پشیمان می شوید. هر چند درب ضدسرقت سفید هیچ وقت قدیمی نمی شود.

قدیمی نشدن آن یعنی که نیاز نیست بعد از چند سال آن را تعویض کنید. پس با این کار به نوعی در هزینه های اقتصادی خود نیز صرفه جویی کرده اید. خرید هر چیزی شبیه یک سرمایه گذاری است و وقتی عاقلانه خرید کنید، سرمایه شما هدر نمی ورد. خرید درب ضدسرقت سفید یک سرمایه گذاری مطمئن از لحاظ بعد امنیتی و زیبایی شناسی است.

درب ضد سرقت سفید

طول عمر و دوام بالا در برابر خطرات محیطی

در نهایت باید گفت که رنگ سفید دوام بسیار بالایی دارد. کیفیت رنگ های استفاده شده برای درب ضدسرقت سفید بسیار بالا است و در طول زمان کیفیت خود را از دست نمی دهد. همچنین این درب ها به واسطه ویژگی های خود در برابر آسیب های بیرونی و محیطی جدای از سرقت مانند طوفان، آب، گرد و خاک، ضربه و غیره نیز مقاوم هستند. همچنین باید گفت اگر درب باعث مشکلی شد، برطرف کردن مشکل اعم از زدگی، از بین رفتن رنگ و مسائل این چنین در مورد درب های سفید راحت تر حل می شود. درب ضدسرقت سفید در کنار دوام بالا، در صورت نیاز راحت تر تعمیر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *