درب اتاق خواب مدرن

درب ضد سرقت سفید

نخستین عناصری که در طراحی داخلی ساختمان توجه افراد را به خود جلب می‌کنند، مدل درب حیاط و درب پارکینگ و نیز درب اتاق‌های ساختمان هستند. همچنین مدل درب‌های ساختمان از عوامل تعیین‌ کننده در جذابیت و چشم‌ نوازی بیشتر ساختمان هستند.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام طراحی داخلی اتاق‌ خواب , خرید درب برای اتاق خود باید به آن توجه کنید رنگ و مدل درب اتاق‌ خواب است. در حال حاضر رنگ‌های انتخابی اغلب افراد برای درب اتاق‌‌های منزل خود قهوه‌ای تیره و روشن ، مشکی ، سفید و… است . بنابراین می‌توان گفت رنگ درب اتاق‌ خواب نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون اتاق‌ خواب دارد.

درب اتاق خواب مدرن

سبک مدرن به عنوان یکی از پرطرفدارترین سبک‌ها در صنعت ساختمان محسوب می‌شود. در این سبک هرچه طراحی درب ساده تر باشد ایده‌آل تر است. افزون بر این سبک مدرن از پرفروش‌ترین طرح‌ها است و در مقایسه با سبک کلاسیک طرفداران بیشتری دارد.

درب اتاقی مدرن با پنل مسطح یکی از لوکس‌ترین مدل‌های درب به شمار می‌آید. به‌کار‌گیری خطوط صاف CNC به صورت افقی و یا عمودی یک ایده جذاب است. رنگ‌هایی مانند سفید و خاکستری و یا روکش چوب طبیعی چوب برای درب مدرن مطلوب و مناسب هستند. درب با ترکیبی از استیل طلایی رنگ یک مدل جدید برای درب اتاق‌ خواب است که در آن سطح درب با خطوط عمودی CNC پوشیده شده است و برای زیبایی بخشیدن بیشتر درون برخی از خطوط ایجاد شده بر روی درب، با استفاده از استیل طلایی رنگ تزیین شده است. ترکیب رنگ طلایی و خاکستری در درب اتاق‌ خواب بسیار شیک و دلپذیر است.

west palm beach penthouse renovation cambridge construction llc img 7f1182be0afdc025 3125 1 92fe51d w360 h360 b0 p0

درب چوبی مدرن اتاق 

این درب‌ها در انواع گوناگونی مانند تمام چوب ، روکش چوب ، MDF و HDF موجود هستند. درب اتاق در سبک‌هایی مثل مدرن ، کلاسیک و نئوکلاسیک و با رنگ‌های گوناگونی طراحی می‌شوند که این امر موجب تفاوت قیمت درب اتاق‌ خواب در جنس‌ها و مدل‌های مختلف می‌شود.

همانگونه که می‌دانید درب نقش بسیار مهمی در طراحی فضای داخلی منزل دارد ، ازین رو انتخاب درب اتاق‌خواب می‌بایست سازگار و متناسب با سبک خانه انجام شود. درب یک اتاق‌خواب شیک با انواع چوب‌های راش ، روسی ، بلوط و… ساخته می‌شود. اگرچه تلفیق چوب طبیعی و MDF نیز برای درب‌های چوبی بسیار کاربردی هستند.

با کیفیت ترین درب اتاق‌خواب چوبی مدرن چیست؟ هرچقدر قیمت برای شما اهمیت داشته باشد و ارزان‌تر درب چوبی تهیه کنید، باز هم کیفیت آن مهم و با ارزش است. البته که شرکت درب خان کیفیت درب چوبی ضمانت می‌کند و بهترین کیفیت را به شما ارائه می‌دهد.

درب MDF 

اگر به دنبال درب چوبی اتاق‌خواب با قیمت مناسب و ارزان و همچنین کیفیت مطلوب هستید،یکی از بهترین و مطلوب‌ترین درب‌های موجود در بازار ایران درب اتاقی MDF است. درب ام دی اف 8 میل از بهترین درب‌های اتاقی است که با مدل‌های فراوان و رنگ‌های بسیار عرضه می‌شوند. اما قیمت آن بیشتر از درب‌های اتاقی دیگر است.

مقایسه درب‌های MDF و درب‌های ABS

رویه مورد استفاده در درب MDF و ABS یکسان است. ولی تفاوت آن ها در ضخامت رویه است. به گونه ای که در درب PVC به اختلاف 2 میلیمتری وجود دارد و ازین رو محکم‌تر و مقاوم‌تر است. تنها درب‌های MDF با روکش PVC به صورت عایق‌بندی هستند. در صورتی که درب تماما به صورت ضد آب است و قسمت نرات آن هم با رزین پوشیده شده است.

درب‌های ABS دارای محدودیت در طراحی هستند، در حالی که درب‌های PVC طرح‌های CNC زیادی دارند و دست شما در انتخاب محصول بسیار باز است. درب‌های ABS غالبا به شکل رویه چرم مانند یا طرح HDF وجود دارند، اما درب‌های MDF دارای رگه‌های چوبی زیبایی هستند.

مقایسه در‌ب‌های MDF و درب‌های HDF 

درب‌های HDF دارای قابلیت رنگ‌پذیری هستند اما درب‌های MDF اتاق‌خواب را با روکش PVC نمی‌توان رنگ زد. این گونه درب‌ها در طرح‌های روکش PVC وجود دارند.

درب‌های HDF دارای طرح‌‌های رویه با عمق بیشتری در مقایسه با درب‌های PVC هستند. دلیل این موضوع نحوه تولید روکش‌های آنهاست. رویه درب‌های HDF ضدآب نیستند در صورتی که درب‌های MDF دارای روکش PVC با ویژگی ضدآب هستند. 

درب‌های HDF دارای روکش‌هایی با ضخامت 3 میلی‌متر هستند. ولی درب‌های MDF اتاق‌خواب روکش PVC ضخامت 5 میلی‌متری دارند و ازین رو مقاوت و استحکام آنها در برابر عناصر زیان‌آور بیشتر از درب‌های HDF است.

چگونگی تهیه و ساخت درب اتاق خواب مدرن

همانطور که اشاره کردیم درب اتاق‌خواب یکی از درب‌های خاص و مهم در خانه است که در تمامی واحدهای مسکونی، ادارات ، شرکت‌ها، هتل‌ها بیمارستان‌ها و سالن‌های آمفی تئاتر و … مورد استفاده است.

به منظور ساخت درب‌های MDF روکش PVC نخست می‌بایست طرح مورد‌ نظر را توسط دستگاه CNC بر روی ورقه‌های MDF خام با ضخامت 5 میلیمتر ایجاد می‌شود و سپس یک کلاف چوبی به شکل فریم و قاب عکس ساخته‌ می‌شود و بر روی آن ورق MDF طراحی شده پرس می‌شود و فضای خالی بین درب هم با عایق‌های شبکه‌ای هانیکام مملو ‌می‌شود .

به جهت وکیوم کردن ابتدا روکش PVC وارد دستگاه ممبران می‌شود و روکش‌های PVC به ضخامت‌های 0.2 و یا 0.4 میلیمتر بر روی درب وکیوم می‌گردد به صورتی که PVC تماما در همه شیار‌ها حرکت می‌کند و بعد از روکش کردن درب MDF طرح اجرا شده به کمک دستگاه CNC کاملا قابل رویت است. 

images 1

 درب داخلی مدرن چیست؟ 

نامیدن این دسته‌ بندی به این دلیل است که عموم مدل‌هایی که در ادامه مشاهده خواهید کرد شیک ، خاص ، لوکس و به روز هستند. ازین رو تیم فروش ما این نام را برای این دسته بندی برگزیده است. از دلایل دیگر این نام‌ گذاری وجود طرح‌هایی ویژه و چشم‌نواز و بی‌همتا برای مشتریان شیک‌ پسند گروه درب خان است. همه‌ی درب‌های داخلی ، اتاقی و درب‌های ضد آب که برای نخستین بار طبق نظر و سلیقه شخصی مشتری توسط گروه ما تولید و تهیه شده است در این دسته‌بندی قرار دارند.

این گونه درب‌ها به دلیل جذابیت و جلوه ظاهری متمایز خود در مقایسه با سایر درب‌های داخلی ، به عنوان درب ورودی در فروشگاه‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. علت شرح دادن این مورد این است که شما در انتخاب و خرید درب مورد‌ علاقه تان به ابعاد ذکر شده در مورد هر درب محدود نشودید و بر اساس سلیقه شخصی خود بهترین انتخاب را کنید.

توضیحاتی در‌مورد مشخصات درب اتاق‌ خواب مدرن

وقتی که وارد مکانی مانند اتا‌ق‌ خواب می‌شوید نخستین موردی که نظر شما را جلب می‌کند درب آن است. به همین دلیل است که انتخاب مناسب درب اتاق‌خواب بسیار مهم است . شما باید نخستین قدم را تبدیل به موثرترین قدم کنید. در رابطه با مشخصات درب اتاق‌ خواب مدرن می‌توان گفت که این سبک درب باید هماهنگ و سازگار با چیدمان و دکوراسیون داخلی شما باشد.

زمانی که اتاق‌خواب خود را به گونه‌ای مدرن چیدمان کردید، نمی‌توانید یک درب چوبی سنتی را به کار ببرید. یکی از ویژگی‌های دیگر درب اتاق‌خواب لوکس این که رنگ آن متناسب با رنگ دیوارها باشد. مثلا اگر دیوارها خاکستری است ، درب اتاق‌خواب نیز باید در طیف رنگی خاکستری یا سفید باشد تا به طور زیبایی هماهنگی ایجاد شود.

ویژگی دیگر یک درب مناسب برای اتاق‌ خواب این است که به خوبی بسته در هنگام نیاز قفل شود، لولاهای آن هنگام باز و بسته شدن صدا ندهد و اگر بسته شد زمانی که قصد باز کردن آن را دارید درب گیر نکند و به آسودگی باز شود. دربی که تمامی این مشخصه‌ها را دارا است مدرن‌ترین درب است زیرا امروزه از تکنولوژی‌های به روز برای ساخت و تهیه درب استفاده می‌شود.

images 2

درب داخلی کلاسیک مدرن

این درب معمولا ظاهری برجسته و منبت‌کاری شده دارد‌ و توسط چوب‌های بلوط آمریکایی ، راش و یا گردوی آمریکایی در ایران ساخته می‌شود. این درب نیز با استفاده از رنگ پلی‌ اورتان که ساخت شرکت گنج ترکیه است رنگ‌ آمیزی می‌شود. درب‌های سرویس و حمام نیز با طرح‌های اتاق می‌توانند یکسان باشند و به صورت ضد آب پشت و دور لنگه ها ساخته شوند.

یراق‌ آلات مناسب برای درب اتاق‌ خواب 

در هنگام انتخاب یراق‌ آلات مقاومت بالای درب‌ها و همچنین ظاهر جذاب و دلپذیر آنها موثر است. با توجه به اینکه از این درب‌ها و دستگیره‌های آن ها زیاد استفاده می‌شود ، هرچقدر یراق‌ آلات کیفیت مناسب‌تری داشته باشند طول عمر درب‌های داخلی زیادتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *